ampera e besteld
-
rob313
- Vaste klant
- km-stand: 2400
- Lifetime: 0
- Auto: -
Re: ampera e besteld
Ook de ampera e in mei besteld maar krijg steeds te horen dat ze nog geen status weten.
Vreemd dat de 1 een status krijgt en de ander niet, kunnen andere de vorderingen volgen met myopel?
Vreemd dat de 1 een status krijgt en de ander niet, kunnen andere de vorderingen volgen met myopel?
het wachten op de nieuw EV,s is begonnen
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Auto: Ampera-e
Zie op pagina 5 van dit draadje, tot je een chassisnummer of kenteken hebt valt er niks te volgen. Je bent dus echt afhankelijk van informatieverschaffing vanuit importeur naar dealer en of dealer vervolgens jou pro-actief op de hoogte houdt.rob313 schreef:Ook de ampera e in mei besteld maar krijg steeds te horen dat ze nog geen status weten.
My guess: in de meeste gevallen zal er helemaal nog geen duidelijkheid zijn, niet vreemd gelet op de enorme vertraging met uitlevering in de good old USA zelf (en dus laat staan in het land der kaaskoppen
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- sigmasailor
- Vaste klant
- km-stand: 80000
- Lifetime: 55
- Auto: Volt
Ik heb al maanden mijn VIN op myOpel staan maar zie daar ook helemaal niets gebeuren. De dealer weet niets, niemand zegt iets. Heb uit betrouwbare bron via omweggetje vernomen dat ze ergens in de Rotterdamse haven zouden moet staan. Het blijft vaag. Nog even en ik maak er toch maar een 2018 auto van.
Of topic, makkelijk dat nieuwe iOS voor de cijfertjes, naar beneden schijven en je hebt ze!
Of topic, makkelijk dat nieuwe iOS voor de cijfertjes, naar beneden schijven en je hebt ze!
Heb nu nog een Mitsubishi Outlander PHEV (sinds november 2013) met zo'n 85k ervaring. Blauwe Ampera E (af)besteld. Nu een Leaf 2 besteld.
- HenryAmpera
- Harde kern
- km-stand: 220230
- Lifetime: 27
- Auto: anders
5,5 jaar geleden was de belangrijkste beweegreden voor een Ampera 0, nix, noppes, nada bijtelling......Timmertje schreef:Als ik in zo'n lelijk hok moet rond rijden om een paar euro te besparen zou ik ook weinig enthousiasme hebben om dat met trots op een forum te zetten.japio schreef:Enthousiasme van 5,5 jaar geleden dat zie ik nog niet terug, of is nog niets uitgeleverd?![]()
Gekkigheid natuurlijk. Vind hem persoonlijk niet mooi, een ander vind hem wellicht wel mooi.
Denk dat de markt er nu ook anders uit ziet als 5,5 jaar terug. Je had toen de Nissan Leaf al volgens mij en de Prius en wellicht nog meer van dat soort "aparte hokken". Nu heb je zoveel meer keus dus je kan nu rustig een leuke auto uitzoeken om toch voordelig te rijden.
Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen met deze Ampera E.
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.
- arjaan
- Vaste klant
- km-stand: 100000
- Lifetime: 32
Ik krijg inmiddels van verschillende kanten te horen dat de voorraad voor 2018 op is. Nu bestellen is pas ergens in 2019 geleverd krijgen.. Gaat 'm niet worden voor mij. Ik was sowieso niet superenthousiast over de Ampera-e, dus veel pijn doet het niet, maar het is wel jammer dat er een optie afvalt.
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld
- volt-NL
- Stamgast
- km-stand: 20000
Ik hoop dat die geruchten alleen maar geruchten zijn en dat je ongelijk krijgtarjaan schreef:Ik krijg inmiddels van verschillende kanten te horen dat de voorraad voor 2018 op is. Nu bestellen is pas ergens in 2019 geleverd krijgen..
2018-nu Zilver grijze Ampera-e (2019 model)
2012-2018 Zwarte Volt
2012-2018 Zwarte Volt
- FrankS1966
- Bekende
- km-stand: 33000
Die van mij is op 11 mei besteld en afgelopen maandag afgeleverd.
-
JacquelineM
- Newbie
- km-stand: 77500
Eind april besteld, leverdatum zou 17 september zijn, is nu 6 november geworden...
Verkoper zei dat hij op dit moment ook niets mag afleveren, issue met accu of zo?
Verkoper zei dat hij op dit moment ook niets mag afleveren, issue met accu of zo?
electric blue Ampera-e
- arjaan
- Vaste klant
- km-stand: 100000
- Lifetime: 32
Ik hoorde het van nefkens Amersfoort en twee leasemaatschappijen. Er schijnt een bepaald aantal auto's te zijn voor voor Nederlands in 2018 die beschikbaar zijn gesteld en die zijn allemaal besteld.volt-NL schreef:Ik hoop dat die geruchten alleen maar geruchten zijn en dat je ongelijk krijgt
Chevrolet Volt LTZ Blue Topaz - Nissan Leaf 2.Zero Edition Brilliant Black besteld
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Auto: anders
Kreeg vandaag een zelfde verhaal bij van Vliet: de vier auto's die zij dit jaar kregen zijn vergeven en in 2018 komen er in heel nederland 500 die allemaal al zijn verkocht.arjaan schreef:Ik hoorde het van nefkens Amersfoort en twee leasemaatschappijen. Er schijnt een bepaald aantal auto's te zijn voor voor Nederlands in 2018 die beschikbaar zijn gesteld en die zijn allemaal besteld.volt-NL schreef:Ik hoop dat die geruchten alleen maar geruchten zijn en dat je ongelijk krijgt
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader