Koele bak hoor, gefeliciteerdAlex schreef:Tadaa!!
Ben je in elk geval de Volt rijder die 'm het eerst heeft op dit forum..!
Koele bak hoor, gefeliciteerdAlex schreef:Tadaa!!
Knots cool prachtige velg , welk type is dat?Erdeke schreef:Vandaag nog wat plaatjes geschoten met m'n Iphone. Gewoon omdat het kan![]()
Niet zichtbaar op de foto's, maar helaas heeft een vogel met een flinke kwast vogelpoep m'n dak verpest. Ondanks dat ik er snel bij was om het weg te halen zit er nu een lelijke doffe plek in de wrapping.
Jvdheuvel schreef:Knots cool prachtige velg , welk type is dat?Erdeke schreef:Vandaag nog wat plaatjes geschoten met m'n Iphone. Gewoon omdat het kan![]()
<<FOTO1>>
<<FOTO2>>
Niet zichtbaar op de foto's, maar helaas heeft een vogel met een flinke kwast vogelpoep m'n dak verpest. Ondanks dat ik er snel bij was om het weg te halen zit er nu een lelijke doffe plek in de wrapping.
Zeker! Werkt prima... Maar moet nog even uitzoeken hoe het met de tnm kaart zit. Als het goed is ben ik de enige die bij mijn loloo kan laden...boeuf schreef:Mooie foto's jip, ziet er goed uitBlij met je loloo..?
Projectje in de garagesissing schreef:Sinds 23 mei voor de deur, eindelijk een auto waar ik mijn dochter mee naar school mag brengen...