Prijs Opel Ampera-e
- Riconl
- Harde kern
- km-stand: 237600
- Lifetime: 20
- Auto: Volt
Re: Prijs Opel Ampera-e
LG heeft geen lever problemen met de accu's hoor. Die kunnen nog veel meer leveren nu als GM dat zou vragen.
In amerika staan de Bolts gewoon op voorraad bij diverse dealers. Kun je zo een kopen in de leverbare staten daar.
Wat de reden is dat ze zo langzaam naar Europa komen is mij een raadsel. Misschien toch iets te maken met de overname door PSA?
In amerika staan de Bolts gewoon op voorraad bij diverse dealers. Kun je zo een kopen in de leverbare staten daar.
Wat de reden is dat ze zo langzaam naar Europa komen is mij een raadsel. Misschien toch iets te maken met de overname door PSA?
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Nee hoor, er staan er al 15 op kenteken in Noorwegen, staat hier. Allemaal Blå, dus wel een toestandkadbr0 schreef:En in Noorwegen is pas de eerste batch van 10 (!) stuks afgeleverd, terwijl er daar al 4000 besteld zijn.
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
http://zerauto.nl/kosten-elektrische-au ... zinemotor/
$7,400 verlies per Bolt op basis van een verkoopprijs van $ 37,000, het is allemaal niet zo vreemd dat het op zijn elfendertigst verloopt.
$7,400 verlies per Bolt op basis van een verkoopprijs van $ 37,000, het is allemaal niet zo vreemd dat het op zijn elfendertigst verloopt.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Auto: anders
Me too..!sigmasailor schreef:Ik heb een blauwe 'Fully Loaded' voor levering in 2017 besteld.
Gewenste afleverdatum: 29-12-2017... we zullen zien
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
- NeufegliseThierry
- Harde kern
- km-stand: 195
- Auto: Ampera-e
Nissan introduceert de 60 KW next generation Leaf al komende september, kans is dus groot dat je eerder de nieuwe Leaf dan de Ampera-E in 'het wild' kunt bewonderen (afgezonderd die paar proef exemplaren die nu rondrijden).Alex schreef:Dit najaar komt de Leaf met een ugrade naar 40 kW en over anderhalf jaar komt de nieuwe Leaf met 60kW. Als ze die vlot leveren, dan rijd je net zo snel als in een Ampera E die je vandaag bestelt.
Sinds kort Ampera-e (na Ampera, Leaf, e-Evalia, Zoe, i3 en 320d)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
Verder op stal 1 x Saab 9-5 ('05), Saab 96 ('78) en Renault Modus (05)
- sigmasailor
- Vaste klant
- km-stand: 80000
- Lifetime: 55
- Auto: Volt
Jammer dat ze er deze week achter kwamen dat ze vrijdag gesloten zijn; nog even geduld dus.
Hier is vast een mooi benchmark: http://www.mychevybolt.com/forum/viewtopic.php?t=6525.
Volgens mij moet het met wat goede wil wel lukken (wat op die mooie stickers staat).
Hier is vast een mooi benchmark: http://www.mychevybolt.com/forum/viewtopic.php?t=6525.
Volgens mij moet het met wat goede wil wel lukken (wat op die mooie stickers staat).
Heb nu nog een Mitsubishi Outlander PHEV (sinds november 2013) met zo'n 85k ervaring. Blauwe Ampera E (af)besteld. Nu een Leaf 2 besteld.
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Een andere optie is de 60kWh op te roken en de Ampera-E de nog resterende 300km te duwen.sigmasailor schreef: Volgens mij moet het met wat goede wil wel lukken (wat op die mooie stickers staat).
Ik wacht nog op een genie die een test wil doen hoe ver de Ampera-E onderwater kan rijden.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
-
tofelec
- Stamgast
- km-stand: 100027
- Lifetime: 12
wait and see,ivo...doe je best!