50K woord
Geplaatst: za 12 jan 2013, 13:14
Vaak zie ik hier het '50k' woord opduiken om de emotie nog meer naar boven te brengen.
Ik ben van mening dat ik in een wagen rij van 30k, daar zit een extra aandrijflijn ter waarde van 10k bij op en de laatste 10k voegt de belastingdienst toe.
Zowel de BTW als de BPM draag je af, maar voegen niets toe aan de kwaliteit of rijeigenschappen.
Voor die 10k die je extra voor het elektrische deel betaalde krijg je 60 maanden bijtelling kado en hoef je voorlopig geen wegenbelasting te betalen.
Ook bespaar je een euro of 2 per 50km elektrische lading en rij je een wagen die onder bepaalde omstandigheden zoals filerijden, bergje op/af en stadsverkeer prima presteert.
Het is perceptie; mijn kale bestelwagen (Renault Trafic) staat bij de belastingdienst voor 40k geregistreerd, daar krijg ik een stoffen 2 zits bankstel, een handgeschakelde 6 bak die door het roetfilter 1 op 12 rijdt, lousy piep sensoren zonder beeld en een trekhaak voor....
Maar waar ik hem voor gekocht heb, daar voldoet hij perfect aan en zo probeer ik mijn Ampera ook in te zetten.
Probleempjes komen bij iedere auto voor, aan de dealer de schone taak om ze op een correcte wijze te verhelpen.
Natuurlijk beroerd als je serieuze problemen hebt, ik heb ze in het verleden zelf met een Hyundai gehad en later ook met een VW en dan baal je flink. Hyundai was gewoon echte pech, VW was een slecht product icm een slechte garage.
De vorige prive auto was een Fiat Marea en een ware rampwagen volgens de verhalen, maar deze mag met beurtje en apk (van € 150,--) weer een vol jaar de weg op
Ik ga zo nog eens een accu leegrijden
Ik ben van mening dat ik in een wagen rij van 30k, daar zit een extra aandrijflijn ter waarde van 10k bij op en de laatste 10k voegt de belastingdienst toe.
Zowel de BTW als de BPM draag je af, maar voegen niets toe aan de kwaliteit of rijeigenschappen.
Voor die 10k die je extra voor het elektrische deel betaalde krijg je 60 maanden bijtelling kado en hoef je voorlopig geen wegenbelasting te betalen.
Ook bespaar je een euro of 2 per 50km elektrische lading en rij je een wagen die onder bepaalde omstandigheden zoals filerijden, bergje op/af en stadsverkeer prima presteert.
Het is perceptie; mijn kale bestelwagen (Renault Trafic) staat bij de belastingdienst voor 40k geregistreerd, daar krijg ik een stoffen 2 zits bankstel, een handgeschakelde 6 bak die door het roetfilter 1 op 12 rijdt, lousy piep sensoren zonder beeld en een trekhaak voor....
Maar waar ik hem voor gekocht heb, daar voldoet hij perfect aan en zo probeer ik mijn Ampera ook in te zetten.
Probleempjes komen bij iedere auto voor, aan de dealer de schone taak om ze op een correcte wijze te verhelpen.
Natuurlijk beroerd als je serieuze problemen hebt, ik heb ze in het verleden zelf met een Hyundai gehad en later ook met een VW en dan baal je flink. Hyundai was gewoon echte pech, VW was een slecht product icm een slechte garage.
De vorige prive auto was een Fiat Marea en een ware rampwagen volgens de verhalen, maar deze mag met beurtje en apk (van € 150,--) weer een vol jaar de weg op
Ik ga zo nog eens een accu leegrijden