Pagina 1 van 1

Commercial Chevy Volt

Geplaatst: zo 10 feb 2013, 10:38
door JacTheFlap
Ik geloof dat ze het bij GM gaan begrijpen dat je reclames moet gaan gebruiken om de verkoop te stimuleren!

Gister voor het eerst de zombie commercial gezien op TV. Inclusief de aanbieding van 2 laadstations!!!!

:clap: :clap: :clap:

Nu uitkijken of er wat meer Volt's komen, ik voel me eenzaam tussen al die Ampera's ;) ;) ;) ;)

Re: Commercial Chevy Volt

Geplaatst: zo 10 feb 2013, 11:44
door japio
Doe mij maar http://youtu.be/aGKjFkeME9Q met een fluisterstille Volt motor :D

Re: Commercial Chevy Volt

Geplaatst: zo 10 feb 2013, 11:53
door spidertje
De Volt rijder is de intelligente versie vd Ampera rijder.... Meer waar voor je geld.... :)

Zijn dr blijkbaar minder van in NL.

Re: Commercial Chevy Volt

Geplaatst: zo 10 feb 2013, 12:10
door japio
haha, de Volt werd mij aangeboden met een witte middenconsole en witte vlakken in het leer. Aangezien dat niet mijn smaak is en de betreffende Volt dealer niets anders kon bieden heb ik de Volt links laten liggen.
Ook in prijs maakte het niets uit want van de Volt met metallic/ navi/ alarm/ camera en oplaadkabels kon geen duppie korting af, bij de Ampera was er (zonder inruil) wel wat te regelen.

Oh ja, de Ampera hoeft pas bij 30.000 voor een beurt :lol: daarvoor heeft de Chevy dealer met de 15k beurt al weer € 250,-- van het voordeel afgesnoept :lol:

Re: Commercial Chevy Volt

Geplaatst: zo 10 feb 2013, 14:08
door Alex
japio schreef:Oh ja, de Ampera hoeft pas bij 30.000 voor een beurt :lol: daarvoor heeft de Chevy dealer met de 15k beurt al weer € 250,-- van het voordeel afgesnoept :lol:
Misschien blijft de Volt waardevaster, omdat die vaker onderhoud heeft gehad. :!: :arrow:

Nee, alle gekheid op een stokje, financieel maakt het allemaal geen fluit uit. Zeker niet als je over die paar dubbeltjes verschil nog weer KIA, MIA en Vamil rekent. Blijft je smaak en de opstelling van de dealerorganisatie over.

Wat wel het verschil kan maken: bij de Ampera 'krijg' je de gratis laadpunten van TNM, waar TNM goed aan blijkt te verdienen. Bij de Volt worden de laadpunten echt je eigendom en doe je ermee wat je wilt. Chevrolet wil zich ook gaan inzetten voor openbare laadpunten, als je geen eigen terrein hebt.

Ook hiervoor geldt: net wat je wilt, net wat je nodig hebt.