Interparking & the New Motion

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Gebruikersavatar
boeuf
Harde kern
Berichten: 516
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 17:04
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders
Locatie: Leiden

Interparking & the New Motion

Bericht door boeuf »

Sinds kort is een aantal Loloos geplaatst in parkeergarages van Interparking. Op oplaadpalen.nl worden deze laadpunten als 'gratis' bestempeld. Heeft iemand al ervaring met zo'n laadpunt, bijvoorbeeld in Utrecht rond Hoog Catharijne in P2 Godebald, P3 Radboud of P4 Stationsstraat?

Hoop wel dat het laden via de LtL pas gaat, 't is nooit fijn om je kabel onvergrendeld in een parkeergarage achter te laten... :think:
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Gebruikersavatar
Alex
Sponsor
Berichten: 3333
Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door Alex »

De oplaadpunten in de Interparking-garage "De vier meren" in Hoofddorp beschikt over vier EV-boxen, die het niet doen. zie http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=23&t=1148
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Gebruikersavatar
boeuf
Harde kern
Berichten: 516
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 17:04
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders
Locatie: Leiden

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door boeuf »

Alex schreef:De oplaadpunten in de Interparking-garage "De vier meren" in Hoofddorp beschikt over vier EV-boxen, die het niet doen.
Dat zijn EV-Boxen die eigendom zijn van Winkelcentrum Vier Meren, geen Loloos van The New Motion - Interparking...
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Gebruikersavatar
japio
Harde kern
Berichten: 3504
Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
km-stand: 125250
Lifetime: 23
Auto: Ampera
Locatie: Mijdrecht
Contacteer:

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door japio »

Een beller is sneller http://www.interparking.nl/index.php?id=426

Zul je waarschijnlijk nog 10 keer doorverbonden worden :lol:
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
fam_h
Vaste klant
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 23:31
km-stand: 150000
Lifetime: 27
Auto: Ampera-e

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door fam_h »

Vanmorgen was ik in P2, godebald, mariaplaats was ik 1st langsgereden maar helaas beide plekken bezet. Supermooie oplaadlocatie, meteen om het hoekje parkeren.
Helaas geen stroom, lolo gaf geen pukkel......geen beheerder aanwezig helaas.
Ook tnm geprobeerd maar kon een VoiceMail achterlaten.
Helaas niet kunnen laden, daarmee 2,5 gem. Verbruik bij terugkomst op kantoor ipv 0,2-0,5.

Werd overigens wel zeer netjes teruggebeld door tnm ondanks dat ik geen VoiceMail had achtergelaten.
Kon me geen antwoord geven waarom her niet lukte, waarschijnlijk geen stroom op de opladers.

Heeft me meteen uitleg gegeven over het gebruik van de lolo's. Mijn kaart had ik achteraf wel op de juiste plek gehouden maar het was me niet echt duidelijk dat daarvoor die pukkel was rechtsboven. Niet echt een ergonomisch design.
De pukkel leek meer iets van een drukknop wat ik ook geprobeerd heb.

Volgende keer beter.
Gebruikersavatar
boeuf
Harde kern
Berichten: 516
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 17:04
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders
Locatie: Leiden

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door boeuf »

fam_h schreef:Mijn kaart had ik achteraf wel op de juiste plek gehouden maar het was me niet echt duidelijk dat daarvoor die pukkel was rechtsboven. Niet echt een ergonomisch design.
De pukkel leek meer iets van een drukknop wat ik ook geprobeerd heb.
Die 'pukkel' is het statuslampje van de Lolo, ziet er wat vreemd uit door het witte ondoorzichtige plastic wat er voor zit. Bij een Lolo die klaar is voor gebruik is het lampje uit, en heel duidelijk dat je je pas voor het hart van de kast onder het stopcontact moet zwaaien staat er ook niet op inderdaad.
Maar daarna kleurt-ie eerst groen en dan blauw tijdens het laden :geek:
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
fam_h
Vaste klant
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 23:31
km-stand: 150000
Lifetime: 27
Auto: Ampera-e

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door fam_h »

?? Dat is niet wat mij aan de telefoon verteld werd. De pukkel rechtsboven zou de sensor zijn waar de pas boven gehouden zou moeten worden. Over het witte rondje of het houden van de pas onder de stekker werd niet gerept.
Op de lolo's zat on de stekker een logo van de parkeergarage, geen aanduiding dat ik de pas hiervoor zou moeten houden.
Heb dat wel gedaan/ geprobeerd maar de lolo gaf geen pukkel.
Gebruikersavatar
DutchMonster
Bekende
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 24 feb 2013, 19:12
km-stand: 150
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door DutchMonster »

Bij v2 van de lolo (dat is de kortere/kleinere versie) zit de kaartlezer rechtsboven en niet onder het stopcontact.

http://www.thenewmotion.com/bin/lolo-sm ... manual.pdf
fam_h
Vaste klant
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 23:31
km-stand: 150000
Lifetime: 27
Auto: Ampera-e

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door fam_h »

Ah, en ik lees in deze handleiding: "Wanneer de lolo smart niet in gebruik is, staat de led-statusindicator uit."

Er brandde toen ik er was bij geen van de lolo's een indicator ergo de lolo's stonden uit.

Helaas, hopen dat ze snel werkend zullen zijn.
Gebruikersavatar
DutchMonster
Bekende
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 24 feb 2013, 19:12
km-stand: 150
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Re: Interparking & the New Motion

Bericht door DutchMonster »

fam_h schreef:Ah, en ik lees in deze handleiding: "Wanneer de lolo smart niet in gebruik is, staat de led-statusindicator uit."

Er brandde toen ik er was bij geen van de lolo's een indicator ergo de lolo's stonden uit.
Mijn interpretatie van die tekst is anders, nl: "Wanneer de lolo smart niet gebruikt wordt, staat de led-statusindicator uit". Geen led-statusindicator staat dus niet gelijk aan 'niet te gebruiken' volgens mij.
Ik heb geen lolo, wellicht dat anderen hier duidelijkheid over kunnen verschaffen?

Gert
Plaats reactie