Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
Geplaatst: zo 24 mar 2013, 14:29
Sinds vorig jaar maart ben ik in het bezit van een Ampera. Tot nu toe tevreden over de auto, maar zeer verbaasd over de slechte service van de "my ampera" dienst (Opel Nederland)....
De auto zou geleverd worden half januari 2012 maar werd helaas 2 maanden te laat geleverd. Ik was dus genoodzaakt zelf iets te regelen in de tussentijd (auto's lenen en huren). Ik heb gevraagd voor vervangend vervoer, maar dit was niet mogelijk op dat moment. Het bleek achteraf wel mogelijk te zijn, maar er had zich een "communicatiefoutje" voorgedaan tussen de dealer en Opel Nederland.
Na veel gesteggel gaf Opel Nederland aan dat ze mij enigszins zouden compenseren voor de geleden schade. Vier maanden later kreeg ik te horen dat er een Ipad zou worden opgestuurd. We zijn inmiddels weer 9 maanden verder en na vele toezeggingen is Opel Nederland nog steeds niet over de brug gekomen. Ik heb ongeveer 10 keer gebeld met My Ampera en er zijn zo'n 16 mailtjes over en weer gestuurd, maar dit heeft allemaal niet mogen baten tot nu toe.
Onvoorstelbaar dat dit na toezeggingen nog niet is opgelost. Van service is geen sprake!!!
Gr. Gerben
De auto zou geleverd worden half januari 2012 maar werd helaas 2 maanden te laat geleverd. Ik was dus genoodzaakt zelf iets te regelen in de tussentijd (auto's lenen en huren). Ik heb gevraagd voor vervangend vervoer, maar dit was niet mogelijk op dat moment. Het bleek achteraf wel mogelijk te zijn, maar er had zich een "communicatiefoutje" voorgedaan tussen de dealer en Opel Nederland.
Na veel gesteggel gaf Opel Nederland aan dat ze mij enigszins zouden compenseren voor de geleden schade. Vier maanden later kreeg ik te horen dat er een Ipad zou worden opgestuurd. We zijn inmiddels weer 9 maanden verder en na vele toezeggingen is Opel Nederland nog steeds niet over de brug gekomen. Ik heb ongeveer 10 keer gebeld met My Ampera en er zijn zo'n 16 mailtjes over en weer gestuurd, maar dit heeft allemaal niet mogen baten tot nu toe.
Onvoorstelbaar dat dit na toezeggingen nog niet is opgelost. Van service is geen sprake!!!
Gr. Gerben