Pagina 1 van 1

Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: zo 24 mar 2013, 14:29
door gtewoerd
Sinds vorig jaar maart ben ik in het bezit van een Ampera. Tot nu toe tevreden over de auto, maar zeer verbaasd over de slechte service van de "my ampera" dienst (Opel Nederland)....

De auto zou geleverd worden half januari 2012 maar werd helaas 2 maanden te laat geleverd. Ik was dus genoodzaakt zelf iets te regelen in de tussentijd (auto's lenen en huren). Ik heb gevraagd voor vervangend vervoer, maar dit was niet mogelijk op dat moment. Het bleek achteraf wel mogelijk te zijn, maar er had zich een "communicatiefoutje" voorgedaan tussen de dealer en Opel Nederland.

Na veel gesteggel gaf Opel Nederland aan dat ze mij enigszins zouden compenseren voor de geleden schade. Vier maanden later kreeg ik te horen dat er een Ipad zou worden opgestuurd. We zijn inmiddels weer 9 maanden verder en na vele toezeggingen is Opel Nederland nog steeds niet over de brug gekomen. Ik heb ongeveer 10 keer gebeld met My Ampera en er zijn zo'n 16 mailtjes over en weer gestuurd, maar dit heeft allemaal niet mogen baten tot nu toe.

Onvoorstelbaar dat dit na toezeggingen nog niet is opgelost. Van service is geen sprake!!!

Gr. Gerben

Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: zo 24 mar 2013, 15:41
door malagutie
Heb je niet gewoon je andere auto te vroeg weg gedaan? Het is vrij gebruikelijk (helaas) dat levertijden uit lopen

Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: zo 24 mar 2013, 16:06
door japio
Heb je niet gewoon je andere auto te vroeg weg gedaan? Het is vrij gebruikelijk (helaas) dat levertijden uit lopen
Wat de koper deed is niet relevant.

Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: zo 24 mar 2013, 18:22
door Ivo
De Amperaagent moet beloftes nakomen, lijkt mij. Helaas is hijook maar een freelancer en dus afhankelijk van hoe goed GM hem wil ondersteunen. Maar dat allemaal is niet het probleem van de topic starter, die moet gewoon krijgen wat hem is beloofd. Vertrouwen is de basis van elke relatie.

Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: zo 24 mar 2013, 22:19
door Michael
het is gewoon een structureel probleem binnen opel en gm .. ik zou 6 weken geleden ook binnen 2 weken terug gebeld worden inzake een lijst met nodige vragen.

Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: di 26 mar 2013, 21:35
door ElectricRene
Ivo schreef:De Amperaagent moet beloftes nakomen, lijkt mij. Helaas is hijook maar een freelancer en dus afhankelijk van hoe goed GM hem wil ondersteunen. Maar dat allemaal is niet het probleem van de topic starter, die moet gewoon krijgen wat hem is beloofd. Vertrouwen is de basis van elke relatie.
De ondersteuning is wel van belang bij het oplossen van het probleem, maar het niet terugbellen is een grove tekortkoming van de freelancer.
Bellen om te melden dat je helaas nog geen oplossing hebt is vele malen beter dan niet bellen.

Rene

Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: za 06 apr 2013, 16:00
door Bort0
Mijn opel was ook 3 maanden te laat
Opel kwam bij mij een splinternieuwe insignia brengen die ik gratis mocht gebruiken later is hij omgeruild voor de ampera

Perfecte service
Het is altijd weer de toon die de muziek maakt

Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: zo 07 apr 2013, 00:47
door Unit106
Bort0 schreef: Opel kwam bij mij een splinternieuwe insignia brengen die ik gratis mocht gebruiken later is hij omgeruild voor de ampera
Wie bedoel jij met Opel? Dit onderwerp gaat over de auto importeur en niet de dealers. Jouw Insignia is vast een aanbod geweest van jouw dealer?

Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland

Geplaatst: zo 07 apr 2013, 08:24
door japio
Een prima spreekwoord als Gerben de Ipad ook daadwerkelijk had gekregen maar nu raakt het kant nog wal.