Pagina 1 van 2
Hillegom
Geplaatst: ma 01 apr 2013, 18:31
door Alex
Weet er iemand een plek om in Hillegom te laden? Volgens de apps wordt het 10 km fietsen vanaf het dichtstbijzijnd openbaar oplaadpunt. Ik heb daar vrijdag een afspraak en hopelijk zit ik daar binnenkort twee dagen per week.
Iemand in Hillegom die gastgebruik toestaat?
Re: Hillegom
Geplaatst: ma 08 apr 2013, 20:01
door Alex
Dat heb ik dan weer. Verwerf ik een nieuwe opdracht, heeft de betreffende gemeente geen laadpalen. GEEN ÉÉN! Dat wordt mijn eerste uitdaging!

Re: Hillegom
Geplaatst: ma 08 apr 2013, 20:07
door Poul
Dat wordt dan een hele uitdaging. Want ik zie ook geen privé-laadpunten van EV-Box staan. De hele bevolking van Hillegom moet worden klaargestoomd voor het electrisch rijden.
Groeten,
Poul
Re: Hillegom
Geplaatst: di 09 apr 2013, 09:14
door shumway
Wat dacht je van een gewoon stopcontact
Dag werken is toch 8 uur?
10 amp laden en je accuutje is weer vol.
Verlengkabel bij de gamma 15 euro (3600 kw)
Vergeet nu eens die laadpalen.
It's schukotime!!!
(sorry sponsor)
Re: Hillegom
Geplaatst: ma 15 apr 2013, 23:33
door CyberGrey
shumway schreef:Wat dacht je van een gewoon stopcontact
Dag werken is toch 8 uur?
10 amp laden en je accuutje is weer vol.
Verlengkabel bij de gamma 15 euro (3600 kw)
Vergeet nu eens die laadpalen.
It's schukotime!!!
(sorry sponsor)
Soms is dit best een oplossing maar zeker niet structureel...>!
Re: Hillegom
Geplaatst: di 16 apr 2013, 09:43
door shumway
Wrom niet?
Waarom zou je 's nachts aan een snellader gaan staan, schukootje is prima.
Zelfde geld voor bezoek aan zaken waar je minimaal een halve dag bent, schukootje voldoet.
Alleen daar waar je korter bent en toch weer een volle accu wil is een snellader beter.
(Dat is ook de reden dat ik thuis een voltec heb hangen), kun je 's avonds ook nog met een volle accu weg.
Parkeerpalen met ingebouwde Schuko, de keuze laten parkeren met of zonder laden en afrekenen via parkeertarief.
Moeilijker hoeft het niet te zijn.
Re: Hillegom
Geplaatst: di 16 apr 2013, 10:01
door japio
Parkeerpalen met ingebouwde Schuko, de keuze laten parkeren met of zonder laden en afrekenen via parkeertarief.
Moeilijker hoeft het niet te zijn.
Of middels sms activatie, parkeermeters komen in aanmerking voor clustering (één maal energiebelasting voor alle parkeermeters in dezelfde plaats gezamenlijk) waardoor de stroomkosten voor exploitatie laag liggen.
Voor € 7500,-- krijg je 10 laadplekken, dat zet pas zoden aan de dijk.
Re: Hillegom
Geplaatst: di 16 apr 2013, 10:09
door ArjanB
shumway schreef:Wrom niet?
Waarom zou je 's nachts aan een snellader gaan staan, schukootje is prima.
Zelfde geld voor bezoek aan zaken waar je minimaal een halve dag bent, schukootje voldoet.
Alleen daar waar je korter bent en toch weer een volle accu wil is een snellader beter.
(Dat is ook de reden dat ik thuis een voltec heb hangen), kun je 's avonds ook nog met een volle accu weg.
Parkeerpalen met ingebouwde Schuko, de keuze laten parkeren met of zonder laden en afrekenen via parkeertarief.
Moeilijker hoeft het niet te zijn.
Ik heb dezelfde situatie bij een van mijn klanten.
Ik ben dan wel "die ene auto" met een verlengkabel naar het parkeerterrein

Re: Hillegom
Geplaatst: di 16 apr 2013, 11:10
door Alex
shumway schreef:Waarom zou je 's nachts aan een snellader gaan staan, schukootje is prima.
Tja, ben geen buitenaards wezen

, ik werk daar overdag en niet 's nachts.
Leuke discussie, maar daar kom ik in Hillegom niet verder mee.

Re: Hillegom
Geplaatst: di 16 apr 2013, 11:52
door japio
Er zijn 2 parkeergarages, is er daarvan niet eentje in de buurt van waar jij moet zijn? Daar is altijd wel ergens stroom te vinden.