Volt rijders gezocht
-
Schuckmann
- Newbie
- km-stand: 10400
- Lifetime: 12
- Auto: Ampera-e
- Contacteer:
Volt rijders gezocht
Hallo Allemaal,
Halverwege mei heb ik een Volt gekocht voor de volle prijs en sinds begin juli heeft Chevrolet Nederland de Volt in de uitverkoop gedaan. De auto was zolang de voorraad strekt met een korting van 11.300 te verkrijgen. Enigszins zuur als je net de volle pond betaald hebt.
Wie of wie heeft er in de maanden mei of juni een Chevrolet Volt aangeschaft? Weet of ken je iemand die dat gedaan heeft, laat het me weten.
Groeten,
Björn Schuckmann
Halverwege mei heb ik een Volt gekocht voor de volle prijs en sinds begin juli heeft Chevrolet Nederland de Volt in de uitverkoop gedaan. De auto was zolang de voorraad strekt met een korting van 11.300 te verkrijgen. Enigszins zuur als je net de volle pond betaald hebt.
Wie of wie heeft er in de maanden mei of juni een Chevrolet Volt aangeschaft? Weet of ken je iemand die dat gedaan heeft, laat het me weten.
Groeten,
Björn Schuckmann
- Riconl
- Harde kern
- km-stand: 237600
- Lifetime: 20
- Auto: Volt
Re: Volt rijders gezocht
Wij hebben er 2 met 15000euro korting gekocht.
Neem aan dat je wel de 2 laadpalen hebt gekregen?
Neem aan dat je wel de 2 laadpalen hebt gekregen?
-
Schuckmann
- Newbie
- km-stand: 10400
- Contacteer:
Ja, die optie had ik wel maar dat was niet interessant omdat mijn opdrachtgevers door het hele land zitten. Daardoor kreeg ik wat extra korting. Wanneer hebben jullie de auto's gekocht, ik dacht dat de aanbieding vanaf juli was?
- Riconl
- Harde kern
- km-stand: 237600
- Lifetime: 20
- Auto: Volt
Aanbieding was vanaf 1 juli. Auto moet dan voor 1 september op kenteken staan.
We hebben dus op 2 volts totaal 30.000euro korting gekregen.
Begin juli hebben we ze gekocht maar we wisten eind juni al dat deze actie ging komen.
We hebben dus op 2 volts totaal 30.000euro korting gekregen.
Begin juli hebben we ze gekocht maar we wisten eind juni al dat deze actie ging komen.
- Pirke
- Vaste klant
- km-stand: 100000
- Lifetime: 40
In april heb ik 5000 extra inruil korting gekregen op mijn prive auto, terwijl ik de Volt zakelijk rij. Komt ongeveer op hetzelfde uit als 15000 zakelijke korting incl btw als je btw + inkomstenbelasting doorrekend, zeker aangezien ik dus wel de afschrijving mag doen en kia/mia over het volledige bedrag krijg. Ik heb daarvoor wel de 2 laadpalen actie ingeleverd (heb zelf een betere oplossing aan laten leggen).
Rode Chevy Volt
-
Cherokee
- Vaste klant
- km-stand: 98000
- Lifetime: 24
Ik kocht mijn volt in februari en kreeg ook extra inruil net als prike als ik afzag van de laadpalen actie. Als je meent dat je benadeeld bent zul je moeten kunnen aantonen dat de dealer wist dat er een actie zat aan te komen, alleen dan is hij in gebreken. Het gaat nu om de niet verkochte voorraden in Nederland aan de man te brengen vanwege de fiscale voordelen, kortom het is gewoon opruiming.
-
hjk
- Bekende
- km-stand: 81000
Mijn ouders hebben net een Volt gekocht en kunnen hem de komende weken ophalen. Zij hebben de auto eind juni besteld maar net toen ze wilden tekenen had de dealer via via vernomen dat er een andere actie aan zat te komen.
Ze hebben nog een week gewacht en toen de nieuwe actie met de extra korting gekregen ,dus zonder de laadpalen. Het scheelde toch wel € 5000,--.
De maximale korting is geloof ik wel afhankelijk met de hoeveelheid Volts welke de dealer besteld heeft. Het is zuur om te zien dat zij veel minder betalen dan ik heb gedaan (incl winterbanden, laadpaal), welke ik nog extra heb moeten bestellen. Maar ik heb er ook al meer dan een jaar plezier van.
Even terzijde er zijn zelfs amerikanen op bezoek geweest die dachten dat een Volt een veredelde Prius was, ik heb ze uit hun droom geholpen middels een testritje en zij gaan er nu ook een bestellen als ze terug zijn.
Ze hebben nog een week gewacht en toen de nieuwe actie met de extra korting gekregen ,dus zonder de laadpalen. Het scheelde toch wel € 5000,--.
De maximale korting is geloof ik wel afhankelijk met de hoeveelheid Volts welke de dealer besteld heeft. Het is zuur om te zien dat zij veel minder betalen dan ik heb gedaan (incl winterbanden, laadpaal), welke ik nog extra heb moeten bestellen. Maar ik heb er ook al meer dan een jaar plezier van.
Even terzijde er zijn zelfs amerikanen op bezoek geweest die dachten dat een Volt een veredelde Prius was, ik heb ze uit hun droom geholpen middels een testritje en zij gaan er nu ook een bestellen als ze terug zijn.
Volt, Cyber gray, SPX Voltec wandlader
-
T-Spark
- Newbie
- km-stand: 40000
- Lifetime: 37
Als je op zondag een jas koopt, en die gaat maandag in de uitverkoop, is de verkoper NIET verplicht dit te melden. Je hebt dan ook geen recht op compensatie omdat de aanbieding op zondag nog niet geldig was. (Volgens de consumentenbond)
-
Ty85
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
Ik zou me ook wel een beetje genaaid voelen. Helaas is het niet anders. Op dat moment vond je het bedrag meer dan realistisch om ervoor te betalen.
Ik kan je zeggen dat ik me ondanks een hoge kortingen nog zo'n gevoel heb dat ik alsnog teveel betaal. En ik heb gisteren getekend voor een Volt.
Ik kan je zeggen dat ik me ondanks een hoge kortingen nog zo'n gevoel heb dat ik alsnog teveel betaal. En ik heb gisteren getekend voor een Volt.