Volt onderhoud bij Opel dealer???
Geplaatst: di 05 nov 2013, 10:01
vanochtend de Volt gebracht voor beurt...
- graag de "scheduled maintenance" uitvoeren
- graag de relevant software updates toepassen
- DAB doet het niet (ja, ik weet waarom)
- laadklep opent niet automatisch - maakt niets uit warm of koud, nat of droog, al eerder aan gesleuteld zonder effect
- zou graag willen dat de "air dam" gemonteerd wordt - bij aflevering hadden ze geen kortere, dus... geleverd zonder...
ik denk dat ze de eerste begreep, en daarna...
software updates? welke bedoel je? hoe weet jij dat er überhaupt updates zijn? weet jij het zeker? (antwoord, jullie kunnen ook niet zo goed zien welke updates er zijn...). Uiteraard heb ik verteld over tisweb van GM... maar het is ook niet de 1e keer dat ik dit meld dat iedere Volt bestuurder kan gewoon zelf opzoeken welke updates er zijn. Als bestuurder geef ik ook aan dat ik zie dat ze er zijn - mijn vraag is, voer ze dan maar uit...
DAB? wat is dat? (serieus)
het ging maar zo door... oh ja... een Swift als vervangende auto terwijl er iets anders is afgesproken.
niets tegen Chevy, maar de dealers hebben geen flauw idee hoe zij er om moeten gaan met onze marktsegment... ik hoef echt niet in een lappenmand gezet te worden (al heb ik Audi, Volvo en meer gereden). Wat ik wil is dat ik het idee hebt dat als ik de auto aflever, dat ik iemand spreekt die van de auto iets weet, en dat ontbreekt voor mijn gevoel. Uiteraard, er worden 10x zoveel Ampera's afgeleverd als Volts, maar kom op zeg! Ze vermoorden hun eigen merk op deze wijze...
Is een combi-dealer alle Nefkens (GM *en* Open) misschien een idee?
Wie is gewoon het beste service dealer voor de Volts die wij hebben???
- graag de "scheduled maintenance" uitvoeren
- graag de relevant software updates toepassen
- DAB doet het niet (ja, ik weet waarom)
- laadklep opent niet automatisch - maakt niets uit warm of koud, nat of droog, al eerder aan gesleuteld zonder effect
- zou graag willen dat de "air dam" gemonteerd wordt - bij aflevering hadden ze geen kortere, dus... geleverd zonder...
ik denk dat ze de eerste begreep, en daarna...
software updates? welke bedoel je? hoe weet jij dat er überhaupt updates zijn? weet jij het zeker? (antwoord, jullie kunnen ook niet zo goed zien welke updates er zijn...). Uiteraard heb ik verteld over tisweb van GM... maar het is ook niet de 1e keer dat ik dit meld dat iedere Volt bestuurder kan gewoon zelf opzoeken welke updates er zijn. Als bestuurder geef ik ook aan dat ik zie dat ze er zijn - mijn vraag is, voer ze dan maar uit...
DAB? wat is dat? (serieus)
het ging maar zo door... oh ja... een Swift als vervangende auto terwijl er iets anders is afgesproken.
niets tegen Chevy, maar de dealers hebben geen flauw idee hoe zij er om moeten gaan met onze marktsegment... ik hoef echt niet in een lappenmand gezet te worden (al heb ik Audi, Volvo en meer gereden). Wat ik wil is dat ik het idee hebt dat als ik de auto aflever, dat ik iemand spreekt die van de auto iets weet, en dat ontbreekt voor mijn gevoel. Uiteraard, er worden 10x zoveel Ampera's afgeleverd als Volts, maar kom op zeg! Ze vermoorden hun eigen merk op deze wijze...
Is een combi-dealer alle Nefkens (GM *en* Open) misschien een idee?
Wie is gewoon het beste service dealer voor de Volts die wij hebben???