Versnellingsbak voor de 9e keer kapot!!!!!
Geplaatst: do 17 apr 2014, 20:36
Na 9 reparaties aan de versnellingsbak, wordt je huiverig voor je eigen veiligheid. Wat gebeurt er als het lager vastslaat en de auto ineens op de rijksweg blokkeert, de gevolgen zijn dan niet te overzien. op dit forem zijn hier overigens al foto's van geplaatst van een geheel gecrashte Ampera omdat er problemen waren met de versnellingsbak.
Naar mijn mening is het lager in de versnellingsbak weer kapot. Voorgaande keren is hij met veel minder herrie wel gerepareerd, maar Opel Nederland verklaart nu ineens dat dit geluid zo hoort. Opel Nederland heeft een "onafhankelijke" partij ingeschakeld om dit te beoordelen. Deze "onafhankelijk" inspecteur kende alle monteurs bij voornaam en deed een gezellig bakkie koffie bij de monteurs. Hoe onafhankelijk kun je zijn.
Na zo veel ellende wil ik anderen hierover informeren zodat zij niet in dezelfde situatie komen. Normaal gesproken is dit niet de juiste manier om een beklag te doen, maar er is een grens bereikt. Je mag toch immers een goed en veilig product verwachten.
Opel Nederland, Opel Lease en Opel Centrale houden elkaar de handen boven het hoofd. Ze verwijzen steeds naar elkaar. Ga je je beklag doen bij Opel Lease verwijzen ze naar Opel Nederland en Opel Centrale. Ga je naar Opel Centrale verwijzen ze naar Opel Nederland en Opel Lease, enz., enz.
Al met al heb in 7 maanden tijd slechts 2.400 kilometer in mijn #Ampera kunnen rijden. De overige 12.000 kilometer in leenauto's. Daarnaast heb ik inmiddels al minimaal € 1.200,- kosten met mijn privé auto gemaakt. Op een brief (incl. claim) die ik heb geschreven, wordt door geen van de drie partijen gereageerd.
Op een zaterdag hadden we een gezellig dagje winkelen gepland. Midden op een groot kruispunt in Den Haag stopte mijn #Opel #Ampera er ineens mee. Toeterende auto's om me heen, maar iedere keer ging hij "initialiseren". Ik kreeg de auto zelfs niet meer uit. Op een gegeven moment maakte hij wel het geluid dat hij uit ging, maar navigatie, dashboard e.d. bleven gewoon aan. Dit gebeurde om 11:00 uur en om 15:00 uur hadden we een vervangende auto, want uiteindelijk is hij weggesleept. Weg - lang vooruit gepland - dagje winkelen.
Opel Centrale Papendrecht verleent overigens altijd goede service, maar dat lost het probleem voor ons niet op.
Onze grootste zorg is de veiligheid voor mij en mijn gezin!
Naar mijn mening is het lager in de versnellingsbak weer kapot. Voorgaande keren is hij met veel minder herrie wel gerepareerd, maar Opel Nederland verklaart nu ineens dat dit geluid zo hoort. Opel Nederland heeft een "onafhankelijke" partij ingeschakeld om dit te beoordelen. Deze "onafhankelijk" inspecteur kende alle monteurs bij voornaam en deed een gezellig bakkie koffie bij de monteurs. Hoe onafhankelijk kun je zijn.
Na zo veel ellende wil ik anderen hierover informeren zodat zij niet in dezelfde situatie komen. Normaal gesproken is dit niet de juiste manier om een beklag te doen, maar er is een grens bereikt. Je mag toch immers een goed en veilig product verwachten.
Opel Nederland, Opel Lease en Opel Centrale houden elkaar de handen boven het hoofd. Ze verwijzen steeds naar elkaar. Ga je je beklag doen bij Opel Lease verwijzen ze naar Opel Nederland en Opel Centrale. Ga je naar Opel Centrale verwijzen ze naar Opel Nederland en Opel Lease, enz., enz.
Al met al heb in 7 maanden tijd slechts 2.400 kilometer in mijn #Ampera kunnen rijden. De overige 12.000 kilometer in leenauto's. Daarnaast heb ik inmiddels al minimaal € 1.200,- kosten met mijn privé auto gemaakt. Op een brief (incl. claim) die ik heb geschreven, wordt door geen van de drie partijen gereageerd.
Op een zaterdag hadden we een gezellig dagje winkelen gepland. Midden op een groot kruispunt in Den Haag stopte mijn #Opel #Ampera er ineens mee. Toeterende auto's om me heen, maar iedere keer ging hij "initialiseren". Ik kreeg de auto zelfs niet meer uit. Op een gegeven moment maakte hij wel het geluid dat hij uit ging, maar navigatie, dashboard e.d. bleven gewoon aan. Dit gebeurde om 11:00 uur en om 15:00 uur hadden we een vervangende auto, want uiteindelijk is hij weggesleept. Weg - lang vooruit gepland - dagje winkelen.
Opel Centrale Papendrecht verleent overigens altijd goede service, maar dat lost het probleem voor ons niet op.
Onze grootste zorg is de veiligheid voor mij en mijn gezin!