Vreemdgaan is heerlijk
Geplaatst: za 29 okt 2016, 13:11
Vreemdgaan is heerlijk
Na mijn vele uitstapjes met een Tesla en Volkswagen GTE (zie ook https://www.youtube.com/watch?v=-KZ2aus ... zoo8_Bu8uQ), nu de stoute schoenen aangetrokken om met een Hyundai te spelen.: ze heet IONIQ. Met beide zusjes gespeeld: de hybride zonder stekker en de Electric waar de stekker ingestoken mag worden. Wat een plezier; lichtvoetig, voorzien van allerlei snufjes die het spelen zeer aantrekkelijk maken (lane keeping assist, smart cruise control en autonomous emergency brake, schuifdak, 28kWh accu = ruim 200km) moet ik toch wel zeggen dat ik blij verrast was. De overeenkomsten met een Ampéra zijn er ook: gedeelde achterruit en de overall looks qua vorm. Maar al die kleine dingen die ze in het Verre Oosten standaard op zo’n speeltje zetten: prachtig display met super-eenvoudig menu, regensensor, e-stoelverstelling, kantelende spiegels bij achteruitrijden, verwarmd stuurwiel, laadpalen in de navi, 3zits achterbank, hoedenplank. Kom ik weer thuis: de aankondiging van de nieuwe AMPERAe met wel 500 km range, dus toch nog even wachten na mijn 4 heftige jaren en ruim 100Kkm
Na mijn vele uitstapjes met een Tesla en Volkswagen GTE (zie ook https://www.youtube.com/watch?v=-KZ2aus ... zoo8_Bu8uQ), nu de stoute schoenen aangetrokken om met een Hyundai te spelen.: ze heet IONIQ. Met beide zusjes gespeeld: de hybride zonder stekker en de Electric waar de stekker ingestoken mag worden. Wat een plezier; lichtvoetig, voorzien van allerlei snufjes die het spelen zeer aantrekkelijk maken (lane keeping assist, smart cruise control en autonomous emergency brake, schuifdak, 28kWh accu = ruim 200km) moet ik toch wel zeggen dat ik blij verrast was. De overeenkomsten met een Ampéra zijn er ook: gedeelde achterruit en de overall looks qua vorm. Maar al die kleine dingen die ze in het Verre Oosten standaard op zo’n speeltje zetten: prachtig display met super-eenvoudig menu, regensensor, e-stoelverstelling, kantelende spiegels bij achteruitrijden, verwarmd stuurwiel, laadpalen in de navi, 3zits achterbank, hoedenplank. Kom ik weer thuis: de aankondiging van de nieuwe AMPERAe met wel 500 km range, dus toch nog even wachten na mijn 4 heftige jaren en ruim 100Kkm