Eigenlijk ben ik ondertussen zo tevreden over de Ampera (jaja ondanks alle tekortkomingen) dat ik overweeg om de andere auto (benzine) te vervangen voor een 2e hands Ampera/Volt.
Maar wat zijn de prijzen verschillend: leeftijd en kilometers doen er echt wel toe. Maar wat zou nu zwaarder moeten wegen: kilometers op benzine of electrische kilometers? 
Misschien dat als de Amperá-e cq de Bolt geïntroduceerd zijn, de prijzen nog wat verder zakken??!!
			
			
									
						
							2e hands Ampera/Volt
- Vision
 - Stamgast
 - Berichten: 282
 - Lid geworden op: za 29 sep 2012, 15:54
 - km-stand: 235000
 - Lifetime: 31
 - Auto: Ampera
 - Locatie: Putten
 - Contacteer:
 
2e hands Ampera/Volt
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
			
						- HenryAmpera
 - Harde kern
 - Berichten: 1157
 - Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 10:21
 - km-stand: 220230
 - Lifetime: 27
 - Auto: anders
 - Locatie: Deventer
 
Re: 2e hands Ampera/Volt
Prijzen variëren inderdaad behoorlijk:
2012, 214k op de teller €10.999.
 
http://www.autoweek.nl/occasion/7Z39W/o ... ra&sort=19
Dik 2 ton in minder dan 4,5 jaar, dat is dus merendeels benzine geweest.....
Nu zegt dat niet zo veel, deze heeft volgens mij nooit een laadpaal van dichtbij gezien:
http://www.autoweek.nl/occasion/82C9N/o ... ra&sort=20
44.337 km en 3373,3 liter benzine : 7,6 / 100km.... Die heeft het niet helemaal begrepen...
			
			
									
						
							2012, 214k op de teller €10.999.
http://www.autoweek.nl/occasion/7Z39W/o ... ra&sort=19
Dik 2 ton in minder dan 4,5 jaar, dat is dus merendeels benzine geweest.....
Nu zegt dat niet zo veel, deze heeft volgens mij nooit een laadpaal van dichtbij gezien:
http://www.autoweek.nl/occasion/82C9N/o ... ra&sort=20
44.337 km en 3373,3 liter benzine : 7,6 / 100km.... Die heeft het niet helemaal begrepen...
Na 10 jaar sinds 21/02/2025 Amperaloos. Huidige auto Hyundai Ioniq Electric.