In bestelling
-
hvugts
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
In bestelling
Vandaag de bevestiging van de leasemaatschappij gekregen dat mijn witte Opel Ampera is besteld, lolo-actie wordt in de uiteindelijke leaseprijs meegnomen! Auto zou rond 20-10 moeten worden geleverd (dan loopt mijn huidige leasecontract af). Dank voor alle informatie in dit forum; heeft uiteindelijk de doorslag gegeven om voor de Ampera te kiezen !! 
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: In bestelling
Gefeliciteerd met je keuze. En nu maar in spanning afwachten, nog ca 8 weken. En een aantal in dit forum genoemde 'uitdagingen' zijn hopelijk tegen die tijd opgelost.hvugts schreef:Vandaag de bevestiging van de leasemaatschappij gekregen dat mijn witte Opel Ampera is besteld, lolo-actie wordt in de uiteindelijke leaseprijs meegnomen! Auto zou rond 20-10 moeten worden geleverd (dan loopt mijn huidige leasecontract af). Dank voor alle informatie in dit forum; heeft uiteindelijk de doorslag gegeven om voor de Ampera te kiezen !!
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Welkom
Moet je de lolp's reug inleveren na afloop contract
Vertelhvugts schreef:lolo-actie wordt in de uiteindelijke leaseprijs meegnomen!
Moet je de lolp's reug inleveren na afloop contract
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Michael
- Stamgast
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Hij neemt de prijs mee in de lease en laat zich cash uitbetalen.