lolo lader in Weena Parkeergarage Rotterdam

Over positie en beschikbaarheid van laadpunten
Plaats reactie
axel1965
Newbie
km-stand: 23800
Lifetime: 46
Auto: Bolt

lolo lader in Weena Parkeergarage Rotterdam

Bericht door axel1965 »

In October heb ik vanaf Rotterdam CS de train naar Parijs gepakt.

De Q-Park Weena Parkeergarage is dicht bij het station, en met 2 lolo laders leek mij dat een ideaal plekje http://www.q-park.nl/laden. Daar aangekomen werd mijn laadpas niet accepteerd :evil: ....knipperde twee keer groen en dan rood.

Na veel ge-google en zoeken op dit forum heb ik vernomen dat je in veel parkeergarages in NL naar de beheerder moet lopen om hun pasje te vragen. Jammer genoeg waren wij zo vroeg dat ik dat niet kon doen, omdat er nog niemand aanwezig was.

Heeft iemand van dit forum al succesvol in de Weena parkeergarage geladen?
Axel
Rosmalen

axelalbrecht4@gmail.com
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: lolo lader in Weena Parkeergarage Rotterdam

Bericht door Alex »

axel1965 schreef:In October heb ik vanaf Rotterdam CS de train naar Parijs gepakt.

De Q-Park Weena Parkeergarage is dicht bij het station, en met 2 lolo laders leek mij dat een ideaal plekje http://www.q-park.nl/laden. Daar aangekomen werd mijn laadpas niet accepteerd :evil: ....knipperde twee keer groen en dan rood.

Na veel ge-google en zoeken op dit forum heb ik vernomen dat je in veel parkeergarages in NL naar de beheerder moet lopen om hun pasje te vragen. Jammer genoeg waren wij zo vroeg dat ik dat niet kon doen, omdat er nog niemand aanwezig was.

Heeft iemand van dit forum al succesvol in de Weena parkeergarage geladen?
Niet daar op het Weena. Bij Q-park Zuidplein doet mijn tnm-pas het gewoon.

Bij veel hotels en restaurants moet je ook binnen een pasje halen. Bij Van der Valk in Houten hebben ze twee loloo's. Die doen het alleen met pasjes van tnm. Heb je die zelf, dat kun je op je eigen pas laden, heb je die niet, dan kun je die bij de balie halen.

Welke pas gebruik jij?

Groet, Alex
Laatst gewijzigd door Alex op vr 16 nov 2012, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
axel1965
Newbie
km-stand: 23800
Lifetime: 46
Auto: Bolt

Bericht door axel1965 »

ik heb een silverkleurige laad pas (travelcard) van Leaseplan voor stroom en benzine...
Axel
Rosmalen

axelalbrecht4@gmail.com
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

axel1965 schreef:ik heb een silverkleurige laad pas (travelcard) van Leaseplan voor stroom en benzine...
Jouw ervaring strookt niet met de site van Q-park. Volgens http://www.q-park.nl/laden zou het met elke pas moeten kunnen.

Het rare is dat volgens hun site je moet betalen en je toch blijkbaar op het pasje van de beheerder mag laden. Wie betaalt er dan?
Laatst gewijzigd door Alex op vr 16 nov 2012, 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
HaKa
Vaste klant
km-stand: 85000
Lifetime: 18
Auto: Ampera-e

Bericht door HaKa »

Q-Park Beurs heeft er ook 2 (steile helling op en dan mag je gelijk parkeren, terwijl de aardolie klanten mogen doorzoeken :) ) en daar doet m'n leasepas (Arval :shh: ) het prima.
Op hun site lees ik overigens het volgende: "Laden bij Q-Park is mogelijk met alle Nederlandse laadpassen. Het tarief is € 1,- per uur, u betaalt per minuut."
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

axel1965 schreef:ik heb een silverkleurige laad pas (travelcard) van Leaseplan voor stroom en benzine...
Mooie kleur, maar die had ik ook en is later vervangen door een groene. Misschien dat er, naast de kleur, nog verschil is :?:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Plaats reactie