Wat is de levertijd van een Opel Ampera?

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Karl-NL
Bekende
km-stand: 45011
Lifetime: 32
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: Wat was/is de levertijd?

Bericht door Karl-NL »

Weer een lichte vertraging.

Half februari was de melding 4 april. 31 maart was de melding 19 april...

Ik begin langzaam ongeduldig te worden :-)
Stronghold
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0

Bericht door Stronghold »

Vandaag de ampera opgehaald in Huizen,,geweldig,vanavond lekker de boekjes doornemen in de auto en natuurlijk een stukje toeren. :thumbup:
ckeijzer
Newbie
km-stand: 64000
Lifetime: 25

Bericht door ckeijzer »

In eerste instantie zou de Ampera in week 12 geleverd geworden, 22 Maart een brief van de leasemaatschappij dat de Ampera pas in week 16 wordt geleverd. Vandaag nog maar eens gebeld wat de status is, en nu komen ze met een lever datum van 16 mei ???? :(

Ze hadden een vaag verhaal dat alle Ampera's weer gemodificeerd moeten worden, een probleem met de accu?? Ik vraag me af of dit wel zo is. :thumbdown:
Cyber Grey - SPX Voltec Thuislader
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

ckeijzer schreef: Ze hadden een vaag verhaal dat alle Ampera's weer gemodificeerd moeten worden, een probleem met de accu?? Ik vraag me af of dit wel zo is. :thumbdown:
Hoezo "weer"? Ze moeten bijna allemaal gemodificeerd worden, behalve de laatst geproduceerd worden. Jij bedoelt dat ze voor een 2e keer gemodificeerd moeten worden :?:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Rob
Newbie
Auto: Bolt

Bericht door Rob »

Er zijn veel meldingen over vertraagde leveringen. Bij mij werd in de week van "geplande" levering ook de datum zomaar 7 weekjes opgeschoven naar 1 mei. Er zou iets fout zijn gegaan. De reden kunnen ze me bij de dealer niet vertellen. Iemand anders enig idee wat de vertraging geweest kan zijn?
Volleybas
Newbie

Bericht door Volleybas »

Mijn witte ampera zou week 9 geleverd worden, dat werd vorige week vrijdag 23 maart en wat denk je ... Da's inderdaad mislukt... Euh volgende week vrijdag... Misschien? Volgens een regionale krant rijd ik er al in... Tja de pr machine liep wel op tijd :)
guido
Newbie
km-stand: 71000
Lifetime: 24

Bericht door guido »

Mijn Ampera is gisteren besteld, levertijd ongeveer 18 weken (=ongeveer 6 augustus)..... Moet nog ff geduld hebben dus....
Thelosen
Vaste klant
km-stand: 23000
Lifetime: 24

Bericht door Thelosen »

Mijn auto is helaas nogmaals 11 dagen vertraagd. Volgens de dealer in verband met een extra kwaliteitscontrole. Nieuwe leverdatum 11 mei.

Ik ben benieuwd wat er nu weer aan de hand is. Deze verklaring geloof ik in ieder geval niet. Indien ze er 11 dagen voor nodig hebben om een extra kwaliteitscontrole uit te voeren, zal ik em wel krijgen met 5000 km op de teller....
Unit106
Moderator
Auto: anders

Bericht door Unit106 »

Thelosen schreef:Mijn auto is helaas nogmaals 11 dagen vertraagd. Volgens de dealer in verband met een extra kwaliteitscontrole. Nieuwe leverdatum 11 mei.

Ik ben benieuwd wat er nu weer aan de hand is. Deze verklaring geloof ik in ieder geval niet. Indien ze er 11 dagen voor nodig hebben om een extra kwaliteitscontrole uit te voeren, zal ik em wel krijgen met 5000 km op de teller....
Vandaag een ander excuus gehoord: er zijn problemen met de transport orders :?
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Ampera1
Stamgast
km-stand: 56000
Lifetime: 38
Contacteer:

Bericht door Ampera1 »

Ik heb het met jullie te doen Ampera-wachtenden. Het lijkt net zo'n probleem als bij de uitlevering van de eerste lichting Ampera's eind februari en begin maart. Ook toen was er veel onduidelijkheid en werd de dealer niet optimaal geïnformeerd. Nog steeds is het blijkbaar een logistiek probleem. Hoewel dit een schrale troost is kan ik je verzekeren dat het extra wachten de moeite waard is geweest. Ik rij elke dag met enorm veel plezier en ben het lange wachten eigenlijk alweer vergeten. Over enige tijd denken jullie er net zo over. Nog even volhouden! :thumbup: :mrgreen:
Ampera: Amper verbruik
Plaats reactie