Nieuwe Ampera in Almere
-
Odiebla
Nieuwe Ampera in Almere
Ja hoor, vandaag mocht ik mn nieuwe Ampera ophalen bij Fred Janssen in Huizen. Helaas was door miscommunicatie niet de korte strip erop gezet en stond hij ook nog niet op winterbanden. De strip hebben ze netjes meteen ter plekke opgelost, voor de bandjes moet ik nog even een afspraak maken.
Maar vanaf vandaag dus een Litium White met Nav en alarm onder de billen. Het afscheid van de Prius deed toch nog wel een beetje zeer hoor, maar ik denk dat de Ampera en ik binnenkort wel dikke maatjes zullen worden.
Maar vanaf vandaag dus een Litium White met Nav en alarm onder de billen. Het afscheid van de Prius deed toch nog wel een beetje zeer hoor, maar ik denk dat de Ampera en ik binnenkort wel dikke maatjes zullen worden.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Nieuwe Ampera in Almere
Gefeliciteerd. En nu lekker genieten en alle knopjes en mogelijkheden in real life uitproberen.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Eindelijk onder de billen en nu maar genieten van jou Ampera...... 
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
-
Odiebla
Nou ik heb alle config opties doorgelopen en het valt me allemaal wel mee hoor. Ik heb alleen een dingetje: mn stoel 'krakt' als ik geremd heb en daarna optrek. Alsof er een stukje speling inzit, tis niet veel maar net genoeg voor een tik/krak/plok. Hmpf 
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Mooie beschrijving voor een geluid....Odiebla schreef:Nou ik heb alle config opties doorgelopen en het valt me allemaal wel mee hoor. Ik heb alleen een dingetje: mn stoel 'krakt' als ik geremd heb en daarna optrek. Alsof er een stukje speling inzit, tis niet veel maar net genoeg voor een tik/krak/plok. Hmpf
-
Odiebla
Er zit gewoon speling ergens onderin het frame. Als ik even wat kracht op mn voeten zet hoor ik het ook. Het maakt niet uit of ik de stoel verstel, er zit gewoon ergens speling. Ik zal Fred Janssen even mailen voor een afspraakje, maar eerst even winterslofjes eronder laten zetten. Daarna zo snel mogelijk de verlichting aanpassen en dan ben ik klaar voor de winter... Vandaag mn eerste rit thuis/werk/thuis (40 km) gedaan, allemaal op een accu en nog 16 km over ook 
Het is wennen, de overstap van de Prius. En even was ik bang dat ik spijt ging krijgen (en ik ben al wat Infotainment-set nukkigheden tegen gekomen, vooral met mn iPhone5) maar gosh wat rijdt de auto lekker. Elke keer als ik uit stilstand wegspurt moet ik toch wel even grijnzen
Het is wennen, de overstap van de Prius. En even was ik bang dat ik spijt ging krijgen (en ik ben al wat Infotainment-set nukkigheden tegen gekomen, vooral met mn iPhone5) maar gosh wat rijdt de auto lekker. Elke keer als ik uit stilstand wegspurt moet ik toch wel even grijnzen
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
-
Odiebla
Grijns... Net in de stad kon ik het niet nalaten om bij een tweebaans voorsorteervak voor links af even flink gas te geven en ondanks de buitenbocht als eerste eruit te komen. De BMW naast me had het door en gaf ook een peut gas. Toen ik inhield kwam ie naast me rijden en stak ie grijnzend zn duimpje omhoog hahahahaha... I love it 
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Heel erg......