Het wordt een beetje OFF TOPIC, maar hierin heb je gelijk. Vergeet echter niet dat autodealers goed zijn in auto's verkopen en nog beter in auto's onderhouden. Dat zijn twee zaken die voor jou en mij vanzelfsprekend zijn, wij willen voor weten hoe het met de belastingen en opladen zit. Dat is niet de core business van de dealers en daar hebben ze dus grote moeite mee. De importeurs beseffen dat inmiddels, nu de dealers nog. Voor deze zaken hebben ze TNM (Opel) en EV-Box (Chevrolet) ingehuurd. Deze zijn echter niet maektonafhankelijk en doen (rechtstreeks) niet aan openbare palen.Wintec schreef:Mooi allemaal, maar dát staat nergens in welke brochure dan ook en als je leased, mag je van een leasemaatschappij verwachten dat ze je goed voorlichten omdat zij namelijk enkele en alleen die auto willen wegzetten.
Energie en brandstof zijn geen zaken waar leasemaatschappijen zich mee bezighouden, dat wordt uitbesteed.
Ik kan mij ook voorstellen dat niet iedereen éérst gaat zoeken op amperaforum. nl - heb ik ook niet gedaan want dat verzin je niet.
Eigenlijk zouden de Opeldealers zo sportief moeten zijn om hun klanten naar het forum te dirigeren voor ALLE 'relevante' info.
Tja, ik kan elke dealer adviseren zijn potentiële klanten op het bestaan van het forum te wijzen.
Aan de andere kant: als je googelt op "Ampera", dan is de tweede niet-gesponsorde link het Ampera-forum. Als poteniële koper heb je zelf ook een verantwoordelijkheid.