Even de 'ledenlijst' van dit informatieve forum gescand, maar Tilburg komt nog niet eerder voor als woonplaats. Toegegeven, er zijn meer forumleden die hun woonplaats niet vermelden dan wel.
Had nooit gedacht nog eens Opel te gaan rijden: die waren toch voorbehouden aan man met hoed en sigaar?
Als digibeet kon ik de verleiding niet weerstaan: twee displays en het hele ding via de CAN-bus bestuurd.
Bovendien hoefde er geen BPM en motorrijtuigenbelasting meer in 's rijks schatkist gestort te worden. Tel daarbij de MIA 'subsidie' en de omstandigheid dat de energiebelasting ook een stuk vriendelijker is dan de benzineaccijns.
Wat valt er nog meer te vertellen? De gebruikelijke toeters en bellen erop, hoewel het aanbod extra's niet overweldigend groot is, en sinds gisteren ook Vredestein Wintrac banden.
Morgen wordt een Lolo Smart thuis geplaatst. Dan komt er gelukkig ook een einde aan een maandje tobben met 25 meter verlengkabel op een haspel en de standaard laadunit. Ben nooit hoger gekomen dan 6A. Op 10A werd het laadproces altijd afgebroken, op 6A werd het meestal voltooid.
Vandaag zou bij kantoor een dubbele laadpaal geïnstalleerd worden, maar dat feest ging vanwege te lage temperatuur niet door. De voedingskabel moet onder asfalt doorgeschoten worden en daarvoor schijnt het minimaal 3 graden te moeten zijn vanwege het gebruik van perslucht.
Voorheen grijnsde mijn buurman steeds als hij in zijn voorverwarmde Volvo stapte en wegreed terwijl ik in de kou de ruiten van mijn verbrandingsmotorvoertuig stond schoon te krabben. Morgen zwaai ik minzaam terug en rijd ook meteen weg...
Wat een genot
(Mijn laatste twee voorletters zijn de eerste letters van de typeaanduiding - vandaar die rare nick)
Groet, Hans.