Het zou toch vervelend zijn als ik op benzine moet gaan rijden omdat anderen staan op te laden
Groeten,
Poul
??? Ik krijg hem niet boven water.Poul schreef:Zie ik tot mijn stomme verbazing dat mijn laadpaal aan mijn garage als openbaar laadpunt op oplaadpalen.nl staat.Dan hoop ik wel dat als ik 's avonds thuiskom, of op welk tijdstip van de dag ook, ik nog wel voor mijn eigen garage kan parkeren en opladen
.
Het zou toch vervelend zijn als ik op benzine moet gaan rijden omdat anderen staan op te laden![]()
.
Groeten,
Poul
EV-Box toch (zie 'aftiteling' onderaan)Odiebla schreef:Heb je een lolo?
Hij staat op mijn computers gewoon op de kaart en in de lijst van oplaadpalen.nl (die site is trouwens wel opgepoetst). Zowel op de verschillende laptops als op de iPad. Zoek je bij de goede plaats?Alex schreef: ??? Ik krijg hem niet boven water.
Ja, dat is ook standaard, maar op zich heb ik er geen probleem mee dat anderen laden als ik er toch niet ben. Zeker omdat Voorschoten en Leiden niet echt dicht bezaaid zijn met laadpalen, kan ik zo ook wat voor mijn mede EV-rijders betekenen. Remco heeft mij inmiddels al een paar tips gegeven om te voorkomen dat ikzelf niet meer kan laden als ik thuis ben.Odiebla schreef:Oh sorry
Kan je bij EVBox een lader niet als privé aanmerken zoals dat bij TNM kan?