Vergeef mij mijn achterdocht, maar met dit soort dingen wil ik het graag eerst zien en kunnen checken, voordat ik het geloof.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Vergeef mij mijn achterdocht, maar met dit soort dingen wil ik het graag eerst zien en kunnen checken, voordat ik het geloof.
Groeten,
Poul
Poul,
En met je eens. Wat ze doorbelasten vanuit de huisituatie naar de werkgever wordt niet gespecificeerd. Als dat hun"commerciele" tarief wordt, is zelf declaren dan snel een stuk goedkoper dan automatisch te laten verrekenen via TNM, en aangezien mijn vrouw ook de werkgever is, dan zal ze dat niet doen. Kijk dat er geld verdient wordt voor service die je krijgt ala, maar bij TNM betaal je daar volgens mij al abbonement voor.
Het is wel laat, maar het lijkt ooit te gaan lukken daar. Het lijkt dat daar de verdienste zitten, alles doorbereken....
Op mijn overzicht staan meer laadsessies dan op mijn love to load site had er wel geladen dat is dan wel weer Oke.
Geen goedkope kWuren, bij mijn huidige energieleverancier betaal ik voor hoog 18,65 eurocent en voor laag 17,65 eurocent, alles inclusief energiebelasting en BTW