Gekozen voor de summit white kleure ivm de deels witte (besmettelijke?) binnenzijde. Wel nog het 2012 model waarbij het dak en achterzijde in zwart zijn uitgevoerd zodat de kleurstelling mooi past bij het interieur.
De auto is naast de std zaken zoals navigatie en parkeer assistence voorzien met de opties rubberen koffermat, bagagenet, leren opbergtas, dorpellijsten en een extra laadkabel tbv 16ampere opladen. Ik had eigenlijk ook 19 inch velgen eronder willen hebben maar jah...garantie levert dan (mogelijk) issues op. Velgen vd Chevvy vind ik overigens wel een stuk fraaier dan die van de Ampera. Voorzijde vd auto vd Ampera vind ik dan wel weer fraaier.
Ik heb vele (lease) auto's gereden maar van nature ben ik een liefhebber van Italiaanse auto's, nog nooit wat anders gekocht, echter (zakelijk) zon 50000 per jaar rijden, weliswaar wel op LPG, in een sterk aangepaste Alfa Romeo 156 GTA kan eigenlijk niet, dus vandaar dat deze voor de zomermaanden wordt gereserveerd en de Volt de zakelijke kilometers voor dr rekening gaat nemen. Ik heb overigens naast de GTA ook nog een Fiat 124 spider en een Alfa Romeo 75TS race auto, maw deze uitstoot kan ik mooi compenseren met de Volt.
Woonachtig in Nijmegen. Helaas geen eigen parkeerplek/oprit dus ik vrees dat thuisladen moet gebeuren bij een openbaar punt. Gelukkig is er net eentje geplaatst zon 300 meter verderop
11 Jan zal ik de auto ophalen in Eindhoven. Het zal me benieuwen hoe het gaat bevallen en ik zal zeker het forum regelmatig blijven volgen.