Belangen van EV-rijders
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Belangen van EV-rijders
Dit zeer nuttige forum functioneert vooral als het elkaar wijzer maken over de auto en alles erom heen.
Regelmatig zie ik berichten over het gebrek aan meewerking bij gemeentes, Opel, E-laad, TNM enz. Voor die partijen zijn we op zich natuurlijk allemaal individuen.
Wat vinden jullie? Moeten onze belangen beter worden behartigd? Ik zit niet gelijk te wachten op de "Nederlandse Vereniging van EV-rijders" of zo. Het is natuurlijk wel zo dat de gemeentes, energiebedrijven en garages verenigingen hebben: VNG, E-laad en BOVAG.
Als we het klaarspelen dat EV-rijders met één mond kunnen spreken, kunnen we wel een vuist maken.
Regelmatig zie ik berichten over het gebrek aan meewerking bij gemeentes, Opel, E-laad, TNM enz. Voor die partijen zijn we op zich natuurlijk allemaal individuen.
Wat vinden jullie? Moeten onze belangen beter worden behartigd? Ik zit niet gelijk te wachten op de "Nederlandse Vereniging van EV-rijders" of zo. Het is natuurlijk wel zo dat de gemeentes, energiebedrijven en garages verenigingen hebben: VNG, E-laad en BOVAG.
Als we het klaarspelen dat EV-rijders met één mond kunnen spreken, kunnen we wel een vuist maken.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Belangen van EV-rijders
Top, de gezamelijke piepmethode werkt beter dan in je uppie ergens tegenaan lopen.
Ik schrijf me hierbij in als eerste lid
Ik schrijf me hierbij in als eerste lid
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Bij een 'Belangenclub van EV-rijders' gaat het dan niet alleen om Ampera-/Voltrijders, maar ook om andere electrische voertuigen danwel voertuigen die binnen een organisatie worden gebruikt (bijv. Car2Go). Het vergt van iedereen, ook de leden van dit forum, dan ook een bredere blik dan alleen de eigen auto. Met dat als uitgangspunt een prima idee. Ik doe mee.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
De teller staat naar ik meen inmiddels ergens op 5000 Ampera's en Volts en is daarmee verreweg de grootste partij als het om EV gaat.
Car2go heeft commerciële belangen die zich ook nog eens tot binnen de stadsring beperken.
Car2go heeft commerciële belangen die zich ook nog eens tot binnen de stadsring beperken.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Aldebaran
- Vaste klant
- km-stand: 110000
- Lifetime: 31
- Auto: Ampera-e
- Contacteer:
Erg goed initiatief waar ik ook graag aan meewerk. Het succes van de EV hangt af van het aantal oplaadpunten en de bereikbaarheid. Het ontbreekt nu aan voldoende oplaadpunten en deze zijn ook nog eens slecht te vinden.
Alex for president
Alex for president
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
Goed idee !
+1
+1
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Contacteer: