Van middag even een Laadkabel bij een PIP rijder afgegeven, stonden na een kopje koffie buiten te praten in de sneeuw, ik ff voorverwarmen voordat ik instapte.......! Hij zal wel jaloers zijn
Krabben is zoooooo 25%
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Krabben is zoooooo 25%
+1
Van middag even een Laadkabel bij een PIP rijder afgegeven, stonden na een kopje koffie buiten te praten in de sneeuw, ik ff voorverwarmen voordat ik instapte.......! Hij zal wel jaloers zijn
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
- benver
- Bekende
- km-stand: 145000
- Lifetime: 44
Ik denk niet dat de zwarte kousen kliek het op prijs stelt als ik in mijnIvo schreef:(ik had stiekem ook al een laagje weggehaald vóór het voorverwarmen)![]()
de sneeuw weghaal voor ik de voorverwarming start en zelf lekker ga 
Gelukkig berijder van Summer White S, Leather ceramic whi/black, Navigation Audio Pack, Achteruitrijcamera met Park Pilot 
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Ik denk dat er meer mensen zijn die dit niet op prijs stellen. Als je nou een mooie dame naar buiten stuurt dan is het wat anders ...benver schreef:Ik denk niet dat de zwarte kousen kliek het op prijs stelt als ik in mijnde sneeuw weghaal voor ik de voorverwarming start en zelf lekker ga
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Morgoth
- Harde kern
- km-stand: 186000
- Lifetime: 49
Moet je in de auto zijn voor het voorverwarmen dan? Kan toch met de afstandsbediening zo vanuit je slaapkamer?
Ik heb nu nog een Prius met Webasto standkachel. Die kachel kiest de zelfde instelling van de climatecontrol als waarop hij eerder is weggezet. Als het hard vriest met dikke sneeuw dan moet ik er aan denken om voordat ik de auto weg zet eerst de climatecontrol op "defrost" (of ontwasemen of zo) te zetten. Anders zijn ook bij mij na 20 minuten de ruiten niet schoon. Doe ik het wel dan is het geen probleem en is de hele auto dooi.
Ik heb nu nog een Prius met Webasto standkachel. Die kachel kiest de zelfde instelling van de climatecontrol als waarop hij eerder is weggezet. Als het hard vriest met dikke sneeuw dan moet ik er aan denken om voordat ik de auto weg zet eerst de climatecontrol op "defrost" (of ontwasemen of zo) te zetten. Anders zijn ook bij mij na 20 minuten de ruiten niet schoon. Doe ik het wel dan is het geen probleem en is de hele auto dooi.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
Nee hoor. Ja, dat kanMorgoth schreef:Moet je in de auto zijn voor het voorverwarmen dan? Kan toch met de afstandsbediening zo vanuit je slaapkamer?
Vanmorgen startte de motor zelfs bij het t voorverwarmen, blijkbaar erg koud
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Morgoth
- Harde kern
Overigens kan ik rustig in mijn
de auto aanzetten. De dichtsbijzijnde buren wonen 500 meter verderop. Geen mens die me ziet. 
de auto aanzetten. De dichtsbijzijnde buren wonen 500 meter verderop. Geen mens die me ziet. Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
-
NiekValk
- Bekende
- km-stand: 5193
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
Wel koudMorgoth schreef:Overigens kan ik rustig in mijnde auto aanzetten. De dichtsbijzijnde buren wonen 500 meter verderop. Geen mens die me ziet.
Ampera 30/9/12 tot 26/9/2017 vanaf 1/12 een Glory Red E
- Morgoth
- Harde kern
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Ik heb dus staan te krabben toen ik na een rit thuiskwam en voordat ik mijn auto wegzette. Die Ampera blijft mij verbazen. De wereld staat op zijn kop.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Contacteer:
Vandaag was wat dat betreft een bijzonder dagPoul schreef:Ik heb dus staan te krabben toen ik na een rit thuiskwam en voordat ik mijn auto wegzette. Die Ampera blijft mij verbazen. De wereld staat op zijn kop.![]()
Groeten,
Poul
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km