Belangen van EV-rijders
-
Max
- Newbie
- km-stand: 121000
- Lifetime: 41
- Auto: Ampera
Re: Belangen van EV-rijders
Overigens: heb ervaring met lobbyen en geef zelf ook lobbytrainingen, dus wil t.z.t. wel meehelpen als er gelobbyd moet worden...
Ampera Sovereign Grey - met alle opties
-
Hanzzzz
- Stamgast
- km-stand: 240000
- Lifetime: 31
Hoi,
Geod idee maar wat ik wel altijd jammer vind is dat er elke keer weer zo'n hele club opgezet moet worden als er iets nieuws is en dat bestaande belangen clubs hierin niets doen. Je zou verwachten dat de ANWB zich voor dit soort zaken laat gebruiken maar als je niet de gemiddelde nederlander bent dan doen ze weinig voor je.
Zo moet ik naast ANWB lid ook al lid zijn van een motor belangen vereniging (MAG) en was ik jaren lid van Pro-Auto.
Misschien bij de ANWB eerst met z'n allen op de deur bonzen?
Hans
Geod idee maar wat ik wel altijd jammer vind is dat er elke keer weer zo'n hele club opgezet moet worden als er iets nieuws is en dat bestaande belangen clubs hierin niets doen. Je zou verwachten dat de ANWB zich voor dit soort zaken laat gebruiken maar als je niet de gemiddelde nederlander bent dan doen ze weinig voor je.
Zo moet ik naast ANWB lid ook al lid zijn van een motor belangen vereniging (MAG) en was ik jaren lid van Pro-Auto.
Misschien bij de ANWB eerst met z'n allen op de deur bonzen?
Hans
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Ik vrees dat we de ANWB ook weer van het nut van een specifieke doelgroep moeten overtuigen en de ANWB zit niet aan de vraag-zijde, maar aan de aanbod-zijde. De ANWB wil ook in de oplaadpalen (is ook aanbod-zijde). Verder heb ik de ANWB gesproken op Ecomobiel en zij gaven er toen nog geen blik van het belang van de EV-rijder scherp te hebben.Hanzzzz schreef:Misschien bij de ANWB eerst met z'n allen op de deur bonzen?
En buiten dat, ik ben geen ANWB-lid, omdat ik Chevrolet Euroservice heb. De ANWB is vooral groot geworden door de pechhulp. Dan vinden ze gelijk dat ze altijd namens 3,5 miljoen mensen praten.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
De ANWB is zelf aanbieder (van laadoplossingen) en heeft daarmee zijn onafhankelijke status te grabbel gegooid.
De ANWB is al lang geen belangenbehartiger meer als je het mij vraagt, maar eerder een organisatie die prima in staat is zichzelf in stand te houden.
De ANWB is al lang geen belangenbehartiger meer als je het mij vraagt, maar eerder een organisatie die prima in staat is zichzelf in stand te houden.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Contacteer:
Gewoon commercieel toch....! Is ook niets mis mee, maar niet de onafhankelijke belangenbehartigerjapio schreef:De ANWB is zelf aanbieder (van laadoplossingen) en heeft daarmee zijn onafhankelijke status te grabbel gegooid.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
-
ptheijssen
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Prima initiatief, + 1