Binnen korte tijd een 2e ervaring met laadpalen in storing in Amsterdam. Vandaag Prinsengracht 638, van Nuon. Beide plekken vrij, maar paal wil niet werken. In display staat ook 'aangesloten' en de ringen zijn blauw, alsof er geladen wordt.
Het storingsnummer gebeld, dan ben je een paar minuten verder omdat ze alles van je willen weten. Er zou dan binnen 5 minuten een oplossing gevonden worden (monteur ter plekke of iets op afstand) en daarover zou gebeld worden. Na een kleine 10 minuten maar vertrokken.
Een tijdje geleden ook zo'n soort storing bij een andere paal proberen te melden, maar toen werd er niet opgenomen.
Ik vraag me af, als je niet belt komen ze er dan ooit achter? Maar zelf word je er niet mee geholpen.
Overigens op de Weteringschans kunnen laden. De 2 laadplekken werden aan beide kanten voor de helft ingenomen door gewone auto's. Sta je daar in het midden voor een paal. Hoop niet dat er een andere stroom-behoeftige is langsgeweest.
Amsterdam palen in storing
- HaKa
- Vaste klant
- km-stand: 85000
- Lifetime: 18
- Auto: Ampera-e
Amsterdam palen in storing
Na 5 jaar Ampera nu Ampera-e. Lifetime in kWh/100 km
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Amsterdam palen in storing
Vanmiddag de Keizersgracht 670 ook storing... eigen kabel naar de ... een Cyber Ampera naast me hing gewoon aan het infuus, maar had wel aan de 'verkeerde kant ' ingeplugd.
Mogelijk dat de aansluiting aan mijn kant al stuk was en ik mijn stekker daarmee gesloopt heb... wie zal het zeggen
Mogelijk dat de aansluiting aan mijn kant al stuk was en ik mijn stekker daarmee gesloopt heb... wie zal het zeggen
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Amsterdam palen in storing
Afgelopen weekeinde idem, zowel op de Da Costakade als op de Bilderdijkstraat. Ook hingen de klepjes van de laadpalen gewoon open, terwijl deze gesloten moesten zijn. Balen dus. Bellen lukte niet: nadat snel werd opgenomen, hoorde ik gelijk " een momentje aub". En daarna niets meer. Heb dus maar opgehangen.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.