Gisteren wezen kaarten in Eindhoven.
Er zou een laadpaal moeten zijn aan de vijfkamplaan no. 12
Helaas niet kunnen vinden. Weet iemand of deze er wel is en zo ja waar?
Ik vind het in algemeen toch wel lastig de palen te vinden sec. obv een adres.
Eindhoven vijfkamplaan
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: Eindhoven vijfkamplaan
Een vergelijkbare ervaring had ik in Den Haag enkele maanden geleden. Bleek dat de paal enkele blokken verder stond (bij nummer 22 ipv nummer 2). Ik ga dus altijd even in een ruime cirkel om het opgegeven adres heen als de betreffende laadpaal niet is te vinden op het aangegeven adres. Maar soms is die echt niet te vinden (ook een keer meegemaakt).
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Als ik moet zoeken naar een paal obv. een adres, zet ik er bij oplaadpalen.nl een hint bij waar ik 'm uiteindelijk heb gevonden. Als je mikt op een e-laad paal, kun je makkelijk van te voren even met de coordinaten in Google Maps uitflooien waar de paal precies moet staan.
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Soms staat er ook een foto bij, super vind ik dat. Scheelt altijd veel tijd met zoeken. In dit geval helaas niet.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Als die laadpaal er echt niet is, is het natuurlijk moeilijk een foto makenfam_h schreef:Soms staat er ook een foto bij, super vind ik dat. Scheelt altijd veel tijd met zoeken. In dit geval helaas niet.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
fam_h
- Vaste klant
haha klopt, maar dat weten we op dit moment nog steeds niet.
Kan natuurlijk altijd nog aan mijn zoek kwaliteiten gelegen hebben.
Kan natuurlijk altijd nog aan mijn zoek kwaliteiten gelegen hebben.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Volgens www.oplaadpalen.nl kun je daar alleen met een gewoon stopcontact scooters en fietsen opladen. De oplaadmogelijkheid is bij het Ir. Ottenbad, een zwembad.
Op http://www.dutchtrafficconsult.nl/elekt ... aadpunten/ heb ik een overzicht gemaakt van alle mij bekende sites met oplaadpunten (wie er meer weet, geef het door en ik pas het lijstje aan). Door ze één voor één af te gaan heb ik het goede antwoord gevonden.
Volgende keer gewoon op de fiets naar je kaartclub, dan kun je wel opladen.

Op http://www.dutchtrafficconsult.nl/elekt ... aadpunten/ heb ik een overzicht gemaakt van alle mij bekende sites met oplaadpunten (wie er meer weet, geef het door en ik pas het lijstje aan). Door ze één voor één af te gaan heb ik het goede antwoord gevonden.
Volgende keer gewoon op de fiets naar je kaartclub, dan kun je wel opladen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
fam_h
- Vaste klant
Ah, dat is dan lang zoeken naar een paal.
Overigens heb ik mijn volt reeds enkele malen geladen via een fietslaadpunt. Gaat niet snel maar werkt prima!
Overigens heb ik mijn volt reeds enkele malen geladen via een fietslaadpunt. Gaat niet snel maar werkt prima!