Nieuwe Ampera rijder

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Gaab
Newbie
km-stand: 1200
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Nieuwe Ampera rijder

Bericht door Gaab »

Hallo allemaal,

Ik ben sinds 2 januari in het bezit van een Lithium White AMpera, met navigatie en achteruitrijcamera (lease).

Op zich ben ik zeer te spreken over de auto, de uitrusting en hoe hij rijdt. Alleen heb ik wel wat pech met het motorstoringslampje, ben al een keer getsrand, de auto een week kwijt geweest met nog geen 600 km op de teller, de asseccoires pas na twee weken gehad en last but not least, tot op vandaag nog geen laadkabel voor laadpalen (alleen de kwestbare standaard thuislader).

Dat betekent tevens dat mijn werkgever het laden nog niet jkan vergoeden en ik veel meer tank dan bedoeld en daardoor risico loop deel van de brandstof zelf te moeten vergoeden. Ik denk dat ik Opel maar eens formeel in gebreke ga stellen want na een erste telefoontjeis het volledig stil vanuit de zogenaamd geweldige MyAmpera helpdesk.

Ach, het stranden met 500 + km gaf ook wel weer reden voor enige hilariteit door de nieuwe slogan: Opel Ampera, 500 km met range extender...maar dat is het dan ook :?

Afijn, hopelijk beginnerspech en geen maandagochtend auto (daar heb ik er al een van...)

MvG
Gabriel
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: Nieuwe Ampera rijder

Bericht door CyberGrey »

Hallo Gabriel, Welkom op dit actieve forum, met wel heeeeeeeeeeeel veel over de Ampera ;)

Hopelijk later meer electrische kilometers!

Groet CyberGrey
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Plaats reactie