Hierbij wil ik ff de moderators bedanken die keurig het forum bijhouden, zo nodig berichten verplaatsen of items op slot doen. Dit is een veel drukker bezocht forum dan het Prius Forum, of het forum van Elektrisch Vervoer Nederland (dat is een bijna slapend forum).
Zonder onze fanatieke moderators geen goed werkend forum (houden jullie het nog een beetje vol?).
Dank! Alex
Dank aan moderators
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Dank aan moderators
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Dank aan moderators
Nog maar netAlex schreef: Zonder onze fanatieke moderators geen goed werkend forum (houden jullie het nog een beetje vol?).
Gelukkig hebben we geen last meer van spammers, scheelt een hoop!
Uw moderator
(vanuit de Dolomieten)
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Graag gedaan, in ieder geval wat mij betreft. Ik heb er wel lol in als ik na een dag buiten de deur geweest te zijn weer een groot aantal nieuwe bijdragen zie. Dat betekent namelijk dat het echt een goede functie vervult.
En de bijdragen en tips van de leden en lezers (ook mbt verwijzingen naar topics waar een nieuw opgestarte discussie al loopt of bijdragen die op slot mogen) maakt het voor ons wel gemakkelijker. Dus jouw dank, Alex, geldt alle ook gebruikers van dit forum
. Laten we zo doorgaan.
Over 3,5 weken bestaat dit forum een jaar. Let's party.
Groeten,
Poul
En de bijdragen en tips van de leden en lezers (ook mbt verwijzingen naar topics waar een nieuw opgestarte discussie al loopt of bijdragen die op slot mogen) maakt het voor ons wel gemakkelijker. Dus jouw dank, Alex, geldt alle ook gebruikers van dit forum
Over 3,5 weken bestaat dit forum een jaar. Let's party.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
Max
- Newbie
- km-stand: 121000
- Lifetime: 41
- Auto: Ampera
Geheel mee eens! Hulde heren (wel een herenaangelegenheid die Ampera valt me op, voorzover je dat uit de bijdragen kunt opmaken). Helaas ben ik niet zo technisch dus kan aan die interessante techniek-discussies weinig bijdragen, maar lees ze met genoegen. Dank voor die enorme informatiebron waar de moderatoren een sleutelpositie bij innemen! Iedere keer weer een feest om in de auto te stappen. Bijna nog leuker dan hier op het forum rond te kijken 
Ampera Sovereign Grey - met alle opties
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
Helemaal mee eens Alex !!
Ook ik ben erg blij met het forum en de mensen die dit mogelijk maken.
Ook ik ben erg blij met het forum en de mensen die dit mogelijk maken.
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Goed punt Alex, ook namens mij bedankt voor al jullie harde werk.
En de spammers kunnen nog geen makkelijke vraag beantwoorden, dus dat gaat lekker zo
1000 leden in 1 jaar? Moet bijna lukken
En de spammers kunnen nog geen makkelijke vraag beantwoorden, dus dat gaat lekker zo
1000 leden in 1 jaar? Moet bijna lukken
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
1000 leden, nog zo´n 143 te gaan! Hopelijk lukt het
!
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Contacteer:
ik vind het al een opgave om iedere dag alles bij te houden laat staan dat je er ook nog op moet letten of allesVroem schreef:1000 leden, nog zo´n 143 te gaan! Hopelijk lukt het!
éen beetje netjes verloop en het op orde moet houden!!!!! mijn dank en bewordering voor de moderators
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A