Hoi Ampera liefhebbers,
In het kader van het 'even voorstellen' ook mijn bijdrage op dit leuke en succesvolle forum.
Mijn naam is Perry en ik mag 'van de zaak' van een Prius nu naar een Ampera (volledig optiepakket, standaard zwarte lak) over gaan. De Ampera werd aanvankelijk rond 20 april verwacht, maar dit blijkt inmiddels naar 2e week mei geschoven te zijn, dus ik moet nog even geduld hebben.
Ik ben op dit forum terecht gekomen in mijn zoektocht naar een thuislader en verbruiksmeter ter declaratie van de stroomkosten. Ik ben er nog niet uit, dus het uitstel van levering komt niet eens zo slecht uit....
Net als diverse anderen op het forum zal ik binnenkort ook zonnepanelen laten installeren voor een nog mooiere groene beleving.
Ik hoop nog veel te leren van dit forum en veel (positieve) ervaringen uit te kunnen wisselen met de diverse leden.
Met vriendelijke groet,
Perry
En weer 1.....
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: En weer 1.....
Hallo Perry,
Welkom op dit forum
Leuk om te horen dat je hier bruikbare informatie kunt vinden. Wij zien uit naar jouw ervaringen.
Welkom op dit forum
Leuk om te horen dat je hier bruikbare informatie kunt vinden. Wij zien uit naar jouw ervaringen.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km