Komende week lekker een paar dagen naar de sneeuw in Winterberg.
Weet iemand misschien daar ergens een laadpaal staat?
Ook vroeg ik me af of de thuislader 'gewoon' werkt in Duitsland? Dan kan ik in ieder geval 's nachts een verlengsnoertje trekken.
laadpaal Winterberg
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
- Auto: Ampera-e
Re: laadpaal Winterberg
De paal in winterberg heb ik niet gebruikt. Stond te vervan de piste af.
Ik heb wel kunnen laden bij het appartement
.
Hele grote ogen toen ik dat vroeg en vertelde er niets anders voor nodig te hebben dan een stekkerdoos.
Wel voor de zekerheid op 6 ampere geladen, en natuurlijk de hoofdprijs betaald bij de eindafrekening. Het dubbele van wat ik thuis betaal.
2 feitjes welke ik op deze rit heb opgedaan:
- mijn totaalverbruik op de terugweg lag veel lager dan op de heenweg. geen idee wat hiervoor een verklaring zou kunnen zijn.
- de begrenzer grijpt best rigoureus in bij 169, zonder begrenzer kan deze makkelijk harder.
Ik heb wel kunnen laden bij het appartement
Hele grote ogen toen ik dat vroeg en vertelde er niets anders voor nodig te hebben dan een stekkerdoos.
Wel voor de zekerheid op 6 ampere geladen, en natuurlijk de hoofdprijs betaald bij de eindafrekening. Het dubbele van wat ik thuis betaal.
2 feitjes welke ik op deze rit heb opgedaan:
- mijn totaalverbruik op de terugweg lag veel lager dan op de heenweg. geen idee wat hiervoor een verklaring zou kunnen zijn.
- de begrenzer grijpt best rigoureus in bij 169, zonder begrenzer kan deze makkelijk harder.
- volt-NL
- Stamgast
- km-stand: 20000
- Lifetime: 0
de terug weg reed je de berg af, dohfam_h schreef:- mijn totaalverbruik op de terugweg lag veel lager dan op de heenweg. geen idee wat hiervoor een verklaring zou kunnen zijn.
2018-nu Zilver grijze Ampera-e (2019 model)
2012-2018 Zwarte Volt
2012-2018 Zwarte Volt
-
fam_h
- Vaste klant
- km-stand: 150000
- Lifetime: 27
Dat was ook een gedachte die bij me opkwam, nah dat kan toch niet uitmaken.
Misschien wel een factor was, heen sneeuw, terug droog wegdek.
Misschien wel een factor was, heen sneeuw, terug droog wegdek.