Ik heb nog nooit een afrekening van ze gezien. En ik laad echt wel veel met hun pas...Alex schreef:Vandaag de afrekening over oktober ontvangen: 27,72 ct per kWh. Ik moet nog wel ff reclameren dat ze kWH in Utrecht doorbelasten. Moet gratis zijn!
Laadtarief TNM
- volt-NL
- Stamgast
- km-stand: 20000
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera-e
Re: Laadtarief TNM
2018-nu Zilver grijze Ampera-e (2019 model)
2012-2018 Zwarte Volt
2012-2018 Zwarte Volt
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Ik ook pas gisteren over oktober!volt-NL schreef:Ik heb nog nooit een afrekening van ze gezien. En ik laad echt wel veel met hun pas...Alex schreef:Vandaag de afrekening over oktober ontvangen: 27,72 ct per kWh. Ik moet nog wel ff reclameren dat ze kWH in Utrecht doorbelasten. Moet gratis zijn!
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
- Marcel
- Stamgast
- km-stand: 70000
- Lifetime: 21
Klopt ik ook, niet echt snel zeg maar. 
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
- jpfAmperA
- Vaste klant
- km-stand: 86662
- Lifetime: 7
Ontdaan van BTW en energiebelasting (0 - 10.000 kWh) blijft er 3,19 eurocent over voor een kWh.Hansoverdiep schreef:...laag 17,65 eurocent, alles inclusief energiebelasting en BTW...
Daar ben ik ook benieuwd naar!Odiebla schreef:Welke leverancier is dat...?
Groet, Hans.
086.662 km - 0,7 l/100km - Cardinal Red - Jet Black - Frosted Nickel - Navigation Audio Pack - Park Pilot met camera - Lolo Smart (TCP/IP)
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Auto: Volt
- Contacteer:
Tja, het laadtarief van TNM is niet het laagste. Ik heb geen parkeerplek op eigen terrein en ben dus afhankelijk van openbare oplaadpunten, waarvan er nu één voor mijn eigen huis staat. Aan de andere kant hoef ik niet te investeren in een eigen laadoplossing of te kl...en met een loloo. Ook hoef ik me over verrekening geen zorgen te maken. Tegen dat licht is 27,72 INCLUSIEF DE BELASTING OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE niet duur. Ik schat dat ik voor de service (ahum) van TNM op jaarbasis tussen € 100 en € 150 kwijt ben. Dit kan zelfs nog wel concurreren met de laadoplossingen van @cybergrey.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Dat klopt, maar dan moet je wel een laadpaal voor de deur hebben, en die is natuurlijk niet prive, en die heeft geen vaste kabel, en die staat natuurlijk niet op mijn inrit, en jij rekent tegen met een prive stroomtarief en niet tegen een zakelijk tarief waarbij het Kwh tarief aanzienlijk lager kan zijn........., maar als je niet thuis kunt laden dan is dit een prima en niet te dure oplossing omdat je inderdaad helaas niet zo'n mooie lader bij mij hoeft te kopen....Alex schreef:Tja, het laadtarief van TNM is niet het laagste. Ik heb geen parkeerplek op eigen terrein en ben dus afhankelijk van openbare oplaadpunten, waarvan er nu één voor mijn eigen huis staat. Aan de andere kant hoef ik niet te investeren in een eigen laadoplossing of te kl...en met een loloo. Ook hoef ik me over verrekening geen zorgen te maken. Tegen dat licht is 27,72 INCLUSIEF DE BELASTING OVER DE TOEGEVOEGDE WAARDE niet duur. Ik schat dat ik voor de service (ahum) van TNM op jaarbasis tussen € 100 en € 150 kwijt ben. Dit kan zelfs nog wel concurreren met de laadoplossingen van @cybergrey.
-
spidertje
- Vaste klant
- km-stand: 18000
- Lifetime: 54
- Auto: Ampera-e
Het schijnt dat als je zon 1200km per maand rijdt en je maakt voor het opladen gebruik van openbare laadpalen het nuon business abonnement het voordeligste is. Zou dit kunnen kloppen?
Zie voor kosten opladen per kwh per maand:

- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Auto: Volt
- Contacteer:
Zojuist her NUON Business Abonnement afgesloten. Ik betaal nu bij TNM minstens meer dan € 110. Kunnen we weer een keertje van uit eten samen. TNM, bedankt!spidertje schreef:Het schijnt dat als je zon 1200km per maand rijdt en je maakt voor het opladen gebruik van openbare laadpalen het nuon business abonnement het voordeligste is. Zou dit kunnen kloppen?
Forum Sponsor, Buurauto
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Contacteer:
Je vergeet te melden dat je ook nog eens op kosten van Nuon naar het restaurant kan rijden 
Voor dit moment ben ik over naar Essent, ik blijf steken op € 90,- en verwacht niet dat ik ooit plantjes in de kofferbak ga telen
Voor dit moment ben ik over naar Essent, ik blijf steken op € 90,- en verwacht niet dat ik ooit plantjes in de kofferbak ga telen
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Breng me niet op eenjapio schreef:Je vergeet te melden dat je ook nog eens op kosten van Nuon naar het restaurant kan rijden