Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
-
gtewoerd
- Newbie
- Berichten: 1
- Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 14:19
- km-stand: 35000
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
Sinds vorig jaar maart ben ik in het bezit van een Ampera. Tot nu toe tevreden over de auto, maar zeer verbaasd over de slechte service van de "my ampera" dienst (Opel Nederland)....
De auto zou geleverd worden half januari 2012 maar werd helaas 2 maanden te laat geleverd. Ik was dus genoodzaakt zelf iets te regelen in de tussentijd (auto's lenen en huren). Ik heb gevraagd voor vervangend vervoer, maar dit was niet mogelijk op dat moment. Het bleek achteraf wel mogelijk te zijn, maar er had zich een "communicatiefoutje" voorgedaan tussen de dealer en Opel Nederland.
Na veel gesteggel gaf Opel Nederland aan dat ze mij enigszins zouden compenseren voor de geleden schade. Vier maanden later kreeg ik te horen dat er een Ipad zou worden opgestuurd. We zijn inmiddels weer 9 maanden verder en na vele toezeggingen is Opel Nederland nog steeds niet over de brug gekomen. Ik heb ongeveer 10 keer gebeld met My Ampera en er zijn zo'n 16 mailtjes over en weer gestuurd, maar dit heeft allemaal niet mogen baten tot nu toe.
Onvoorstelbaar dat dit na toezeggingen nog niet is opgelost. Van service is geen sprake!!!
Gr. Gerben
De auto zou geleverd worden half januari 2012 maar werd helaas 2 maanden te laat geleverd. Ik was dus genoodzaakt zelf iets te regelen in de tussentijd (auto's lenen en huren). Ik heb gevraagd voor vervangend vervoer, maar dit was niet mogelijk op dat moment. Het bleek achteraf wel mogelijk te zijn, maar er had zich een "communicatiefoutje" voorgedaan tussen de dealer en Opel Nederland.
Na veel gesteggel gaf Opel Nederland aan dat ze mij enigszins zouden compenseren voor de geleden schade. Vier maanden later kreeg ik te horen dat er een Ipad zou worden opgestuurd. We zijn inmiddels weer 9 maanden verder en na vele toezeggingen is Opel Nederland nog steeds niet over de brug gekomen. Ik heb ongeveer 10 keer gebeld met My Ampera en er zijn zo'n 16 mailtjes over en weer gestuurd, maar dit heeft allemaal niet mogen baten tot nu toe.
Onvoorstelbaar dat dit na toezeggingen nog niet is opgelost. Van service is geen sprake!!!
Gr. Gerben
-
malagutie
- Bekende
- Berichten: 52
- Lid geworden op: wo 03 okt 2012, 21:50
- km-stand: 29000
- Lifetime: 52
- Auto: Ampera
Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
Heb je niet gewoon je andere auto te vroeg weg gedaan? Het is vrij gebruikelijk (helaas) dat levertijden uit lopen
- japio
- Harde kern
- Berichten: 3504
- Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Locatie: Mijdrecht
- Contacteer:
Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
Wat de koper deed is niet relevant.Heb je niet gewoon je andere auto te vroeg weg gedaan? Het is vrij gebruikelijk (helaas) dat levertijden uit lopen
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Ivo
- Beheerder
- Berichten: 2700
- Lid geworden op: di 21 feb 2012, 22:27
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Locatie: Waalwijk
- Contacteer:
Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
De Amperaagent moet beloftes nakomen, lijkt mij. Helaas is hijook maar een freelancer en dus afhankelijk van hoe goed GM hem wil ondersteunen. Maar dat allemaal is niet het probleem van de topic starter, die moet gewoon krijgen wat hem is beloofd. Vertrouwen is de basis van elke relatie.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Michael
- Stamgast
- Berichten: 363
- Lid geworden op: do 01 mar 2012, 11:12
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
het is gewoon een structureel probleem binnen opel en gm .. ik zou 6 weken geleden ook binnen 2 weken terug gebeld worden inzake een lijst met nodige vragen.
- ElectricRene
- Vaste klant
- Berichten: 137
- Lid geworden op: zo 28 okt 2012, 11:11
- km-stand: 90
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
- Locatie: Nijmegen
Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
De ondersteuning is wel van belang bij het oplossen van het probleem, maar het niet terugbellen is een grove tekortkoming van de freelancer.Ivo schreef:De Amperaagent moet beloftes nakomen, lijkt mij. Helaas is hijook maar een freelancer en dus afhankelijk van hoe goed GM hem wil ondersteunen. Maar dat allemaal is niet het probleem van de topic starter, die moet gewoon krijgen wat hem is beloofd. Vertrouwen is de basis van elke relatie.
Bellen om te melden dat je helaas nog geen oplossing hebt is vele malen beter dan niet bellen.
Rene
Ampera Zwart. Navi/bose/achteruitrijcamera.
Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
Mijn opel was ook 3 maanden te laat
Opel kwam bij mij een splinternieuwe insignia brengen die ik gratis mocht gebruiken later is hij omgeruild voor de ampera
Perfecte service
Het is altijd weer de toon die de muziek maakt
Opel kwam bij mij een splinternieuwe insignia brengen die ik gratis mocht gebruiken later is hij omgeruild voor de ampera
Perfecte service
Het is altijd weer de toon die de muziek maakt
- Unit106
- Moderator
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: wo 22 feb 2012, 20:49
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
- Locatie: Vlaardingen
Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
Wie bedoel jij met Opel? Dit onderwerp gaat over de auto importeur en niet de dealers. Jouw Insignia is vast een aanbod geweest van jouw dealer?Bort0 schreef: Opel kwam bij mij een splinternieuwe insignia brengen die ik gratis mocht gebruiken later is hij omgeruild voor de ampera
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- japio
- Harde kern
- Berichten: 3504
- Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Locatie: Mijdrecht
- Contacteer:
Re: Slechte service van "my ampera" / Opel Nederland
Een prima spreekwoord als Gerben de Ipad ook daadwerkelijk had gekregen maar nu raakt het kant nog wal.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.