Hallo
-
amperamoon
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Hallo
Hallo Allemaal,
Ik ben op dit moment in onderhandeling met de Leasemaatschappij wbt een Opel Ampera.
De onderhandelingen hebben voornamelijk betrekking op de extra opties die ik erbij wil nemen, gezien mijn lease budget net niet voldoet aan full option + andere velgen.
Hopelijk deze spoedig af te ronden en de Ampera snel te kunnen bestellen. We gaan duimen!
Mvg
Key
Ik ben op dit moment in onderhandeling met de Leasemaatschappij wbt een Opel Ampera.
De onderhandelingen hebben voornamelijk betrekking op de extra opties die ik erbij wil nemen, gezien mijn lease budget net niet voldoet aan full option + andere velgen.
Hopelijk deze spoedig af te ronden en de Ampera snel te kunnen bestellen. We gaan duimen!
Mvg
Key
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Hallo
Succes met de knoop door hakken. Maar is een Volt dan geen alternatief? Goedkoper in de lease en met mooiere velgen?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
-
amperamoon
- Newbie
Tx. Ik vindt persoonlijk de Volt minder mooi.Alex schreef:Succes met de knoop door hakken. Maar is een Volt dan geen alternatief? Goedkoper in de lease en met mooiere velgen?
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Welkom Key, en succes met de bestelling!!!amperamoon schreef: Mvg Key
Maar Alex
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
-
amperamoon
- Newbie
Bedankt, echter is dit een leasebak waarvan de verzekering onderdeel is van een pakket. Heb ik er geen omkijken naar.CyberGrey schreef:Welkom Key, en succes met de bestelling!!!amperamoon schreef: Mvg Key
Maar Alex![]()
een Ampera is toch veel mooier
, Key, overweeg eens of je de verzekering zelf onderbrengt bij bijvoorbeeld onze sponsor Willy, misschien levert dat jou wel het nodige voordeel op. Ik heb maximale noclaim en dat leverde mijn echt erg veel voordeel op van meer dan 500,00 per jaar
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Niet in eigen bedrijf begrijp ik hieruit? anders juist interessant om de verzekering uit de lease te houden als de leasemaatschapij dat toestaat.amperamoon schreef:Bedankt, echter is dit een leasebak waarvan de verzekering onderdeel is van een pakket. Heb ik er geen omkijken naar.CyberGrey schreef:Welkom Key, en succes met de bestelling!!!amperamoon schreef: Mvg Key
Maar Alex![]()
een Ampera is toch veel mooier
, Key, overweeg eens of je de verzekering zelf onderbrengt bij bijvoorbeeld onze sponsor Willy, misschien levert dat jou wel het nodige voordeel op. Ik heb maximale noclaim en dat leverde mijn echt erg veel voordeel op van meer dan 500,00 per jaar
-
amperamoon
- Newbie
klopt, Ampera wordt niet via eigen bedrijf geleasd.
Bestelling is geplaatst. Volgens de Dealer staat mijn Ampera nog op de haven in Belgie en moet hij nog worden ingeklaard, max 3 weken zegen ze. Ik hoop stiekem dat het sneller gaat.
Bestelling is geplaatst. Volgens de Dealer staat mijn Ampera nog op de haven in Belgie en moet hij nog worden ingeklaard, max 3 weken zegen ze. Ik hoop stiekem dat het sneller gaat.
- CyberGrey
- Sponsor
- Contacteer:
Wij zullen duimenamperamoon schreef:klopt, Ampera wordt niet via eigen bedrijf geleasd.
-
amperamoon
- Newbie
a.s. zaterdag staat ie klaar! Ik kijk er naar uit!
Heb inmiddels de xenon kit ook al binnen dus als het mooi weer wordt gaan die gelijk erin.
Heb inmiddels de xenon kit ook al binnen dus als het mooi weer wordt gaan die gelijk erin.