Alphabet
20.000 km per jaar
€ 720,-- p/mnd incl. winterbanden
Opel Ampera lithium white met bose navigatiepack, park control met camera en alarm.
Lease tarieven
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Lease tarieven
En? Heb jij voldoende gehad aan de brandstof reservering van 70,- per maand?mc_alistair schreef:Bij Blankier (net overgenomen door MultiLease)
- Brandstof p/m = 70,10
Met twee keer naar Duitsland afreizen, een keer naar Italie reizen en een mindere accu range (zeker de laatste maanden) is het brandstof verbruik hoger dan gepland. Ook ik heb een brandstof reserveing van 70,- bij 35.000km. Ik sta nu op een kleine 19.000km-ers en ben volgens mij gem. meer dan 100,- per maand aan benzine kwijt.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Al eens overwogen om de verzekering eruit te laten en deze zelf af te sluiten??RB63 schreef:Alphabet
20.000 km per jaar
€ 720,-- p/mnd incl. winterbanden
Opel Ampera lithium white met bose navigatiepack, park control met camera en alarm.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
- mc_alistair
- Moderator
- km-stand: 86000
- Lifetime: 38
- Contacteer:
Nee ik red het er ook niet mee, zit nu ook op +/- 100,- p.m.... Maar dat had niet gehoeven als die ene Bank een paaltje had geplaatstUnit106 schreef:En? Heb jij voldoende gehad aan de brandstof reservering van 70,- per maand?mc_alistair schreef:Bij Blankier (net overgenomen door MultiLease)
- Brandstof p/m = 70,10
Met twee keer naar Duitsland afreizen, een keer naar Italie reizen en een mindere accu range (zeker de laatste maanden) is het brandstof verbruik hoger dan gepland. Ook ik heb een brandstof reserveing van 70,- bij 35.000km. Ik sta nu op een kleine 19.000km-ers en ben volgens mij gem. meer dan 100,- per maand aan benzine kwijt.
Cyber Gray - Full Option + SPX Voltec Thuislader
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Contacteer:
Stomme bank......mc_alistair schreef:Nee ik red het er ook niet mee, zit nu ook op +/- 100,- p.m.... Maar dat had niet gehoeven als die ene Bank een paaltje had geplaatstUnit106 schreef:En? Heb jij voldoende gehad aan de brandstof reservering van 70,- per maand?mc_alistair schreef:Bij Blankier (net overgenomen door MultiLease)
- Brandstof p/m = 70,10
Forum Sponsor, J&K EV Solutions