Voorstellen

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Pirke
Vaste klant
km-stand: 100000
Lifetime: 40
Auto: Ampera-e

Re: Voorstellen

Bericht door Pirke »

boeuf schreef:
Pirke schreef:En dit is hij dan!
Koele bak man :clap: :thumbup:

Maarreehh.., de 2013 Volt komt niet in two-tone volgens GM, heb je het dak en de achterklep laten spuiten / wrappen? :think:
Het dak is gewoon rood volgens mij, al bracht je me wel even aan het twijfelen :) De achterklep heeft zwarte accenten, maar niks wat niet standaard is. Zo kreeg ik hem aangeleverd :)
CyberGrey schreef:Hi Pirke! Ziet er mooi uit zo, en de laad oplossing mooi minimal aanwezig.... :D :!:
Inderdaad mooi minimaal aanwezig, maar blijkbaar valt het toch op! Al verschillende mensen voorbij zien lopen die verbaasd richting de voorkant van de auto wezen :)
Rode Chevy Volt
Pirke
Vaste klant

Bericht door Pirke »

Grappig detail: mijn dak is inderdaad zwart :) Het was me nog niet bewust opgevallen, maar op de meeste google foto's "chevy volt crystal red" kun je dat ook zien.
Rode Chevy Volt
boeuf
Harde kern
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Bericht door boeuf »

Pirke schreef:Grappig detail: mijn dak is inderdaad zwart :) Het was me nog niet bewust opgevallen, maar op de meeste google foto's "chevy volt crystal red" kun je dat ook zien.
Ik vind die contrastkleur juist een van de leukste verschillen tussen een AmperA en een Volt.
Sommige AmperA rijders trouwens ook, die slaan aan het customizen :lol:
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Pirke
Vaste klant

Bericht door Pirke »

Ik merk dat de auto veel bekijks heeft. Op straat, op de oprit, bij collega's... Ik heb sinds woensdag al zeker 15 mensen rond gereden die een keer in een elektrische auto wilde zitten :)
Rode Chevy Volt
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Leuk is dat he? En het geeft jou ook een goed excuus veel ritjes te maken. Heb jij anderen nog warm gekregen om zelf ook electrisch te gaan rijden?

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Pirke
Vaste klant

Bericht door Pirke »

Poul schreef:Leuk is dat he? En het geeft jou ook een goed excuus veel ritjes te maken. Heb jij anderen nog warm gekregen om zelf ook electrisch te gaan rijden?

Groeten,
Poul
Een collega is hem zeer hard aan het overwegen :)
Rode Chevy Volt
Plaats reactie