Hallo allemaal,
Sinds een week rijd ik een mooie Summit White Ampera.
Eerste ervaring: Superrr...
Na 5 jaar in een Vivaro te hebben gereden is dit echt een hele grote stak. Qua rijden en luxe.
De auto op de zaak en ook prive rijden is prijzig. Ook de nodige pech gehad qua onderhoud, dus nu tijd voor een lease-auto.
De 0% bijtelling en leasen is vooral een prijs dingetje.
Maar ik ben ook altijd in voor nieuwe dingen en de Ampera is echt anders dan het autorijden wat ik gewend was.
En als ik dan ook op deze manier mijn bijdrage kan leveren voor het milieu (evenals de zonnepanelen op het dak van mijn huis) dan is dat nog mooier.
Ik ben nog druk aan het spelen en uitproberen:
- Hoe rijd ik het voordeligst?
- Hoe koppel ik mijn telefoon nu echt goed aan de Ampera? Zowel voor bellen met stemherkenning als voor muziek streamen.
Nog genoeg te doen, maar het is tot nu allemaal leuk.
Gr.
Jan
Een mooie witte
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Een mooie witte
Hoi Jan,
Welkom op dit forum en geniet ervan! Bovenaan de pagina zit de "zoek"button tussen "help" en "het team". Over de vragen die je stelt is (gelukkig) al een hoop geschreven. Ik ben benieuwd of je de antwoorden daar kunt vinden.
En voor het zuinig rijden geldt voor elke auto: De energie die je er met remmen niet uithaalt, hoef je er met optrekken niet in te brengen. Anticiperen dus. Verder zijn er mensen op dit forum die werkelijk tot het gaatje en verder gaan. Neem daar maar een weekje vrij voor om het allemaal te lezen. Je vrouw is snel een Ampera-weduwe.
Welkom op dit forum en geniet ervan! Bovenaan de pagina zit de "zoek"button tussen "help" en "het team". Over de vragen die je stelt is (gelukkig) al een hoop geschreven. Ik ben benieuwd of je de antwoorden daar kunt vinden.
En voor het zuinig rijden geldt voor elke auto: De energie die je er met remmen niet uithaalt, hoef je er met optrekken niet in te brengen. Anticiperen dus. Verder zijn er mensen op dit forum die werkelijk tot het gaatje en verder gaan. Neem daar maar een weekje vrij voor om het allemaal te lezen. Je vrouw is snel een Ampera-weduwe.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Een mooie witte
Welkom Jan, het spelen is al leuk maar er iedere dag in mogen rijden is ook iedere keer weer genieten.....!JB_Walton schreef: Jan
Veel plezier met Ampera en het Forum.
Groet CyberGrey!
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A