Hallo

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Pirke
Vaste klant
km-stand: 100000
Lifetime: 40
Auto: Ampera-e

Re: Hallo

Bericht door Pirke »

Veel plezier gewenst! :)
Rode Chevy Volt
amperamoon
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door amperamoon »

Gisterochtend de Ampera opgehaald!
Lithium White zoals velen op de weg, maar de enige die snel geleverd kon worden. Stiekem vindt ik het ook een mooie kleur voor de Ampera.
Helaas kon de 19" Bi color velgen nog niet worden geleverd gezien de banden nog niet binnen waren. Naar mijn idee hadden ze 2 weken de tijd gehad om die te bestellen, maar waren ze nalatig geweest.

Echter komen ze persoonlijk de velgen en banden bij mijn thuis brengen, dus geen probleem!
Montage deden ze al niet, ook niet in de garage ivm GM risico "bullshit" verhaal, maar dat mag de pret verder niet bederven.

Gelijk in de middag de xenonkit gemonteerd en de onderlip met een huis/keuken/tuin schaar met 3.5cm ingekort. Ging heel gemakkelijk en zonder enig obstructie.
Nu wachten tot de velgen binnen komen en de wrap folie. En ja, mochten jullie het afvragen, ik ga zelf het dak en andere dingen wrappen.
Marcel
Stamgast
km-stand: 70000
Lifetime: 21
Auto: Ampera

Bericht door Marcel »

Welke andere dingen dan ?
:mrgreen:
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.

Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
:wave:
amperamoon
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door amperamoon »

ik maak er wel foto's van zodra de folie binnen is en de onderdelen gewrapt zijn.
Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat.
Plaats reactie