Vandaag wat mokkend door Wageningen gereden. Gratis parkeren voor e-laders. Maar de paal op de Parkeerplaats Plantsoen was dood aan beide kanten. Wel op groen, maar geen spoortje blauw. Toen naar de paal op de parkeerplaats Niemeijerstraat. Die parkeerplaats bleek met hekken omheind want daar had een aannemer zijn portacabin en materialen geplaatst voor wergwerkzaamheden. Kan gebeuren... Maar wel jammer dat dan weer een van de weinige Wagenigse laadpalen niet beschikbaar was. Vervolgens met weinig hoop naar de paal op de Stadsbrink gereden. Rechterlaadpunt deed niks, maar Yes de linker wel.
Men ziet de aanhouder wint.
Wageningen
-
Max
- Newbie
- km-stand: 121000
- Lifetime: 41
- Auto: Ampera
Wageningen
Ampera Sovereign Grey - met alle opties
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Wageningen
Ik heb de link van dit item naar de betreffende ambtenaar van Wageningen gestuurd. Ik hoop dat je zelf even de melding bij E-laad doet?
Laatst gewijzigd door Alex op di 26 mar 2013, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
De reactie van E-laad, via de gemeente Wageningen
Alex,
Hierbij de reactive van E-laad
Met vriendelijke groet,
Matthieu Baijer
Projectleider Klimaatthema's Bedrijven en Mobiliteit
Team Beleid Ruimte
Gemeente Wageningen
Van: Robert Landman [mailto:Robert.Landman@e-laad.nl]
Verzonden: dinsdag 26 maart 2013 14:12
Aan: Baijer, Matthieu
Onderwerp: Laadpalen Wageningen
Dag heer Baijer,
Alle laadpalen in Wageningen van de stichting E-laad zijn beschikbaar en er is recentelijk nog op geladen. We hebben ook geen storingsmelding van deze palen ontvangen. Mocht er in de toekomst niet geladen kunnen worden adviseer ik om het gratis storingsnummer te bellen dat vermeld staat op de laadpalen, zodat wij hierop actie kunnen nemen. Voor wegwerkzaamheden omtrent de openbare ruimte wil ik u verwijzen naar de gemeente, hiermee kunnen we u niet verder helpen.
Met vriendelijke groet / Best regards,
Robert Landman
Medewerker Beheer en Onderhoud | Stichting e-laad
W http://www.e-laad.nl
Forum Sponsor, Buurauto
-
Max
- Newbie
- km-stand: 121000
- Lifetime: 41
zal ik alsnog doen, ik had haast en eerlijk gezegd zonder te bellen van paal naar paal gereden...
Ampera Sovereign Grey - met alle opties
- Tim
- Newbie
- km-stand: 35000
- Lifetime: 31
Aangezien ik in het centrum van Wageningen woon, laad ik regelmatig aan een van de publieke laadpalen... helaas is inderdaad de paal op de Niemeijerstraat al dik een half jaar niet bereikbaar... Ik heb af en toe problemen gehad bij de oplaadpaal aan het Plantsoen, maar ik heb het idee dat dat wellicht aan het contactpunt in mijn auto ligt. Voorzichtig de stekker op en neer halen hielp de laatste keer namelijk. Het oranje lampje ging branden en de auto ging vervolgens laden.
Het oplaadpunt daar is overigens ook regelmatig door niet EV's bezet. En de politie geeft doodleuk aan dat zij dat wellicht ook zouden doen als er verder geen plek meer zou zijn.
Ook hangen er regelmatig hangjongeren voor de schouwburg die 's nachts de stekker eruit halen...
En mijn (een jaar geleden) aangevraagde laadpaal op het Salverdaplein laat nog wel even op zich wachten. Dus voorlopig is het 'behelpen'.
Het oplaadpunt daar is overigens ook regelmatig door niet EV's bezet. En de politie geeft doodleuk aan dat zij dat wellicht ook zouden doen als er verder geen plek meer zou zijn.
En mijn (een jaar geleden) aangevraagde laadpaal op het Salverdaplein laat nog wel even op zich wachten. Dus voorlopig is het 'behelpen'.
- Alex
- Sponsor
- Contacteer:
Ga eens op de koffie bij de betreffende ambtenaar (Matthieu Baijer) en bespreek het eens met hem. Anders moet je gewoon een brief aan de gemeenteraad schrijven.Tim schreef:Aangezien ik in het centrum van Wageningen woon, laad ik regelmatig aan een van de publieke laadpalen... helaas is inderdaad de paal op de Niemeijerstraat al dik een half jaar niet bereikbaar... Ik heb af en toe problemen gehad bij de oplaadpaal aan het Plantsoen, maar ik heb het idee dat dat wellicht aan het contactpunt in mijn auto ligt. Voorzichtig de stekker op en neer halen hielp de laatste keer namelijk. Het oranje lampje ging branden en de auto ging vervolgens laden.
Het oplaadpunt daar is overigens ook regelmatig door niet EV's bezet. En de politie geeft doodleuk aan dat zij dat wellicht ook zouden doen als er verder geen plek meer zou zijn.Ook hangen er regelmatig hangjongeren voor de schouwburg die 's nachts de stekker eruit halen...
Forum Sponsor, Buurauto