Momenteel in afwachting van een lease acceptatie. En dan rijden in een Opel Ampera 2013 lithium White met opel eye.
Ik heb een eenmanszaak en heb een Lease aanvraag gedaan. Als die geaccepteerd word dan is het nog een paar dagen wachten en dan heerlijk tuffen (zoemen) in de nieuwe ampera.
Ben ontzettend nieuwsgierig hoe die gaat bevallen. De proef ritten waren uiteraard heerlijk
Enige wat ik niet echt heb kunnen testen is de Bose installatie. Wat is jullie ervaring?
Welkom! Heb je niet laten doorrekenen of koop in je eenmanszaak veel voordeliger is? De aftrekmogelijkheden zijn ruimer. Ik begreep dat voor leasemaatschappijen de MIA-pot voor dit jaar al leeg is, voor eenmanszaken nog niet. Verder heb je zelf recht op KIA. Weet je wat de leaseprijs wordt na 1-1-2015 als er ook wegenbelasting betaald moet worden?
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Ik heb niet laten doorbereken mbt koop. Dit is ook geen optie voor mij. Wat mij wel is verteld door o.a. mijn accountant is dat ik wel in aanmerking kom voor de MIA. Wat betreft de KIA is de 0% bijtelling auto al super interessant, 75% afschrijven wanneer het mij uitkomt in 1 keer. Ik heb gekozen voor een Financial lease en daar staan de bedragen al voor vast wat betreft de komende 5 jaar. Wat de wegenbelasting gaat doen op deze auto in 2015 kon niemand mij nog vertellen.
veel rijplezier gewenst, en de voordelen liggen inderdaad op meerdere gebieden. En niet te vergeten het is een fijne auto met een mooi ontwikkelde techniek.
Alex schreef:Welkom! Heb je niet laten doorrekenen of koop in je eenmanszaak veel voordeliger is? De aftrekmogelijkheden zijn ruimer. Ik begreep dat voor leasemaatschappijen de MIA-pot voor dit jaar al leeg is, voor eenmanszaken nog niet. Verder heb je zelf recht op KIA. Weet je wat de leaseprijs wordt na 1-1-2015 als er ook wegenbelasting betaald moet worden?
Hi Alex, weer een tijdje geleden!!!
Volgens mij is het zo dat lease maatschappijen een budget van de MIA toegekent krijgen, het is dus volgens mij zo dat er nog steeds lease maatschappijen zullen zijn die wel met MIA voordeel kunnen leveren.
Zo dan. Gisteren eindelijk de Ampera kunnen ophalen.
Wat een fantastische auto!
Jammer wel dat ze niet de oplaad kabel voor standaard stop kontakt konden leveren, ben nu verplicht om op benzine te rijden. Wat dan wel weer een goede service is is dat ik een volle tank krijg als ik maandag een leenkabel kan komen ophalen.