Zijn er mensen met tips voor een toekomstige ampera rijder?
Ik heb vrijdag een proefrit gemaakt.
Hij reed prima kreeg alleen het telefoonboek van mijn bb9000 nog niet aan de praat.
tips voor toekomstige ampera rijder?
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: tips voor toekomstige ampera rijder?
Hoi Rob, leuk dat je er bent
Ik hoop dat je Blackberry vraag wordt beantwoord.
Ik hoop dat je Blackberry vraag wordt beantwoord.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
Devlinx
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
bb9000 is geen probleem. bij mij werkt het prima
gr Devlinx
gr Devlinx
-
Henri
- Stamgast
- km-stand: 166000
- Lifetime: 2
- Auto: Ampera
tips: in volgorde van belangrijkheid
1. neem iedergeval de achteruit rijcamera , bij regenachtig weer is dit heel handig, want er zit geen wisser op de achterruit
2. stoelverwarming....kost veel minder stroom dan de verwarming aanzetten..scheelt in je elektrisch km bereik
3. Neem nav /werkt perfect/ en audio tel. etc ..aangezien er toch geen bijtelling is......maakt de meer prijs zakelijk nietzoveel uit..
4. neem het alarm vanaf fabriek/ dealer probeert je een ander alarm (dat zij monteren) te verkopen( verdienen ze meer aan ) niet doen
5. parkeer sensoren heel handig...
6. neem een wandlader voor thuis een podpoint of andere soort, en leg de Ampera als je thuis parkeert altijd aan de stekker/ handig met voorverwarmen voor je weg gaat..
7. lees dit forum
8.. Koop een Ampera......
inmiddels >3500 km op de teller...
1. neem iedergeval de achteruit rijcamera , bij regenachtig weer is dit heel handig, want er zit geen wisser op de achterruit
2. stoelverwarming....kost veel minder stroom dan de verwarming aanzetten..scheelt in je elektrisch km bereik
3. Neem nav /werkt perfect/ en audio tel. etc ..aangezien er toch geen bijtelling is......maakt de meer prijs zakelijk nietzoveel uit..
4. neem het alarm vanaf fabriek/ dealer probeert je een ander alarm (dat zij monteren) te verkopen( verdienen ze meer aan ) niet doen
5. parkeer sensoren heel handig...
6. neem een wandlader voor thuis een podpoint of andere soort, en leg de Ampera als je thuis parkeert altijd aan de stekker/ handig met voorverwarmen voor je weg gaat..
7. lees dit forum
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
De beste tips samengevatHenri schreef: 7. lees dit forum
...
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
RobvH
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Bedankt devlinx je kan het maar weer weten.Devlinx schreef:bb9000 is geen probleem. bij mij werkt het prima
gr Devlinx
-
Marco
- Stamgast
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
Voor de achteruit is misschien het product X-rain of rain-x een idee. Goed insmeren en zorgt ervoor dat waterdruppels zo van de ruiten van glijden. Ook voor de voor- en zijruiten een idee.Henri schreef:tips: in volgorde van belangrijkheid
Ik vind stoelverwarming in mijn huidige auto ook heel lekker, alleen heeft mijn dochter achterin er niet veel aan. Tevens neemt het niet mijn koude handen weg in de winter.
Verder goed lijstje!!
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
-
Henri
- Stamgast
- km-stand: 166000
- Lifetime: 2
je dochter rijdt vast niet altijd mee......als ze mee rijdt zet je de verwarming/airco lekker aan....achteruit rij camera is beslist de moeite waard....afgezien nog van het praktische nut..geeft het ook een snuifje high tec extra