Maar goed, De laadpaal deed het dus helaas niet. Balen dus.
Ondanks dat ik een beetje tijdsdruk had toch maar het storingsnummer gebeld.
Ik heb daar geen goed gevoel aan overgehouden door 2 redenen:
Tot mijn verbazing kreeg ik eerst een heel verhaal te horen waar het nummer niet voor bedoeld is om te bellen. Als klant geeft dit toch wel een vreemde indruk. Ik had tijdsdruk en had geen behoefte om hiermee lastig gevallen te worden. Het zal best dat er via het storingsnummer vragen worden gesteld die er volgens elaad niet thuishoren maar val hier geen klanten mee lastig die hun best doen door storingen door te geven.
Ook vind ik het eigenlijk verbazingwekkend dat ik zo'n storing moet doorgeven. Ik zou toch verwachten dat wanneer een paal offline staat hun systeem een rood signaal geeft en dit per ommegaande gefixt wordt........
Vanavond nog even via een aantal websites gekeken of ik van tevoren had kunnen zien of er een issue is met de paal, maar nee. Niet handig, dit moet echt beter