Poul,
Ik vraag me af waar die informatie getoond wordt. Ik heb gisteravond in de back-office van EV-box de openingstijden genoteerd (tussen 08:00 en 18:00) maar die informatie zie ik verder niet terug. Niet op oplaadpalen.nl en ook niet in de love to load app. In andere apps zie ik mijn paal overigens helemaal (nog?) niet
Gert
laadpaal actie chevrolet
- DutchMonster
- Bekende
- km-stand: 150
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Re: laadpaal actie chevrolet
Ik heb je even een PB gestuurd voor info.
Nu weer On Topic?
groeten,
Poul
Nu weer On Topic?
groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
-
annemakenbach
- Newbie
- km-stand: 8190
- Lifetime: 22
- Auto: Ampera-e
Wij hadden hetzelfde, maar onze Chevroletdealer heeft ons uiteindelijk de eerste onderhoudsbeurten gratis aangeboden om de pijn wat te verzachten...
Is niet hetzelfde als 2 laadpalen etc, maar was toch blij met het gebaar.
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Die kosten nog geen € 100 per beurt.annemakenbach schreef:Wij hadden hetzelfde, maar onze Chevroletdealer heeft ons uiteindelijk de eerste onderhoudsbeurten gratis aangeboden om de pijn wat te verzachten...
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne