Toeteren bij het opladen

Algemene vragen over de Opel Ampera & Chevrolet Volt, antwoorden en ervaringen
Gesloten
Barto
Newbie
km-stand: 2230
Lifetime: 0
Auto: Bolt
Contacteer:

Toeteren bij het opladen

Bericht door Barto »

Af en toe gebeurd het dat bij het opladen van de accu de auto af en toe het toeter geluid geeft. Er is geen storing en hij laadt gewoon op. Het is wel irritant voor de omgeving dus je stopt met het opladen. Is dat bij iemand bekend ?
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Re: Toeteren bij het opladen

Bericht door Alex »

Barto schreef:Af en toe gebeurd het dat bij het opladen van de accu de auto af en toe het toeter geluid geeft. Er is geen storing en hij laadt gewoon op. Het is wel irritant voor de omgeving dus je stopt met het opladen. Is dat bij iemand bekend ?
Heb je het forum al afgestruind? De toeter kan om vele redenen afgaan. RTFM, zou ik zeggen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Hanzzzz
Stamgast
km-stand: 240000
Lifetime: 31
Auto: Ampera

Bericht door Hanzzzz »

Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Of even van de zoekfunctie rechtsboven in het scherm gebruik maken. Zoek op 'toeter' en je vindt een schat aan gegevens en mogelijkheden. Ik stel daarom voor de discussie bij het betreffende, van toepassing zijnde onderwerp te vervolgen en dit topic te sluiten.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Gesloten