Verschil in persoon/verwachting/beleving denk ik. Dat hou je toch.
Leaseplan Drive
- bennyvw
- Vaste klant
- km-stand: 57000
- Lifetime: 12
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Leaseplan Drive
@Japio, we rijden dezelfde auto met dezelfde informatie van Opel. Ik ben heel tevreden, jij niet.
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Het feit blijft dat Opel de Ampera onjuist gepresenteerd heeft, zeker in het begin. Hoe je hier als mens mee omgaat verschilt inderdaad per persoon. Vervolgens zijn er tal van kinderziektes waarbij Opel niet meer thuis geeft. Dat maakt dat mensen zich gaan uiten op een forum als deze. We hebben tenslotte geen pakje boter aangeschaft toch?bennyvw schreef:@Japio, we rijden dezelfde auto met dezelfde informatie van Opel. Ik ben heel tevreden, jij niet.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Als ik iets aflever waar mijn klant niet 100% tevreden over is dan heb ik een probleem en een uitdaging, GM zou die uitdaging ook eens aan moeten gaan.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
-
Mike Philippens
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Daarom luister ik ook nooit naar wat de fabrikant in de folder aangeeft en via de media naar buiten roept. Tuurlijk, ik hoor het, maar neem het voor kennisgeving aan. Vervolgens (als ik überhaupt geïnteresseerd ben) ga ik op zoek naar ervaringen uit de praktijk. Daar heb je tenminste wat aan. Uiteraard is het soms last om de zin van de onzin te scheiden, maar dan pas ik gewoon de statistiek methode toe: de meest lovende en de meest negatieve recensies neem ik met een korrel zout. Daar tussenin zit de waarheid. Want zeg nou eerlijk: als iemand met een Ampera 6L/100km verbruikt en beweert dat ie een rustige rijstijl heeft en niet snapt waarom ie niet aan het normverbruik komt, dan is er toch iets mis met de perceptie van die persoon, niet? 
Jammer voor de pioniers, maar ik laat anderen voor mij de hete kolen uit het vuur halen. Ik werk zelf al ruim 25 jaar in de ICT, dus ik weet wat het is om met een 1.0 versie van iets te werken...
Jammer voor de pioniers, maar ik laat anderen voor mij de hete kolen uit het vuur halen. Ik werk zelf al ruim 25 jaar in de ICT, dus ik weet wat het is om met een 1.0 versie van iets te werken...