Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Emrah en ben 26 jaar. Ik werk als accountmanager bij een softwarebedrijf, waar we veelal websites en webapplicaties ontwikkelen. Ik volg dit forum al enige tijd aangezien ik een leaseauto van de zaak mocht uitzoeken. Mede door de informatie die jullie gedeeld hebben en diverse proefritten die ik gemaakt heb in een Prius, Ampera, Auris, Lexus en Jetta, heb ik uiteindelijk toch gekozen voor de Ampera. Ik heb me hierna dan ook maar meteen hier aangemeld!
Gisteren heb ik mijn Lithium White Ampera mogen ophalen bij de dealer. Het betreft in dit geval wel een tweedehandse met heel weinig kilometers hoor. Maar goed, wat mij betreft maakt dat niet heel veel uit. Inmiddels heb ik de eerste 400km erop zitten. Wat rijdt de Ampera toch fijn! Ligt heerlijk op de weg, is lekker stil, is lekker zuinig en biedt heel veel comfort! Ook zijn er twee kleine minpuntjes (t.o.v. Prius bijv.): geen muziek over bluetooth (a2dp) en weinig beenruimte achterin. Ach, doorgaans zit ik in mijn ééntje in de auto en voor muziek, gebruik ik wel AUX of USB stick.
Verder hoop ik lekker actief te zijn op het forum en informatie met elkaar te delen. Mochten jullie zelf vragen voor mij hebben, hoor ik dat uiteraard graag.
Groetjes,
Emrah
Voorstelronde: Emrah
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Re: Voorstelronde: Emrah
Welkom Emrah en bedankt dat je jezelf uitvoerig voorsteld 
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km