Ik ben in het gelukkige bezit van twee kaartjes voor de Who, vanavond in het Ziggo Dome. Kan iemand me adviseren over de oplaadmogelijkheden? Ik zie nogal wat laadpalen op Foppingadreef 22, maar volgens 1 review is die paal alleen voor de ABN Amro. Geldt dat voor al de palen op de Foppingadreef? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Opladen Ziggo Dome
- Jan van Die
- Vaste klant
- km-stand: 56787
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera
Opladen Ziggo Dome
Ampera forum can you hear me? 
Ik ben in het gelukkige bezit van twee kaartjes voor de Who, vanavond in het Ziggo Dome. Kan iemand me adviseren over de oplaadmogelijkheden? Ik zie nogal wat laadpalen op Foppingadreef 22, maar volgens 1 review is die paal alleen voor de ABN Amro. Geldt dat voor al de palen op de Foppingadreef? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Zzzoemm...
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: Opladen Ziggo Dome
Ik vrees dat je ABN-Amro moet gaan bellen. Anders P+R-Arena.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Jan van Die
- Vaste klant
- km-stand: 56787
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera
Re: Opladen Ziggo Dome
Dat laatste is het inderdaad geworden. Er stond nog een Who- en Ampera-fan naast me trouwens.
Iemand van dit forum?
Iemand van dit forum?
Zzzoemm...