Wat is de levertijd van een Opel Ampera?
Re: Wat was/is de levertijd?
Het lijkt erop dat er weer een bootvrachtje met Ampera's is aangekomen...
Laatst gewijzigd door Rob op vr 27 apr 2012, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Erdeke
- Vaste klant
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Ampera
Ik was vanmiddag bij de dealer en die vertelde me dat er daar een stuk of zes klaar stonden voor aflevering. Dus volgens ik denk inderdaad dat de boot weer binnen is gelopen.
-
liedekef
- Vaste klant
- km-stand: 58084
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera
Besteld op 21 januari, beloofd voor eind april, maar niet dus. Ik heb vandaag Opel CustomerCare aan de lijn gehad (heel vriendelijke mensen btw), maar die wisten me te vertellen dat mijn auto nog in Detroit stond. Dan nog een bootreis, treinreis, etc, etc ... ten vroegste 1 juni is me nu beloofd.
Ik *hoop* dat ze zich vergist hebben en dat mijn dealer me volgende week belt, maar ik vrees ervoor
Ik *hoop* dat ze zich vergist hebben en dat mijn dealer me volgende week belt, maar ik vrees ervoor
Pure White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack, SPX Voltec
Real Name: Franky
Real Name: Franky
-
groothr
- Newbie
- km-stand: 33256
- Lifetime: 26
- Auto: Bolt
besteld ongeveer eind maart. gelevering half mei
-
Henk Keizer
- Newbie
- km-stand: 17677
- Lifetime: 16
Hoorngeschal en tromgeroffel, afgelopen donderdag gebeld door de dealer dat op dat moment mijn auto van de vrachtwagen afrolde en wanneer NL-post meewerkte ik gisteren de auto kon ophalen. Wonder boven wonder, na alle ellende die al rond de levertijd was geweest lukte alles en heb ik dus gisteren de Ampera opgehaald. Besteld op 20 oktober. Zal binnenkort wat foto's posen.
- Ivo
- Beheerder
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Contacteer:
Henk Keizer schreef:Hoorngeschal en tromgeroffel, afgelopen donderdag gebeld door de dealer dat op dat moment mijn auto van de vrachtwagen afrolde en wanneer NL-post meewerkte ik gisteren de auto kon ophalen. Wonder boven wonder, na alle ellende die al rond de levertijd was geweest lukte alles en heb ik dus gisteren de Ampera opgehaald. Besteld op 20 oktober. Zal binnenkort wat foto's posen.
Henk, knijp eens in je arm, is het echt?
Geniet ervan en foto is welkom idd
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
-
rjvanh
- Newbie
12 april besteld. Vandaag gebeld door garage. Maandag a.s. staat ie klaar
Minder dan 4 weken maar dat komt omdat de lease maatschappij er gewoon een boel heeft besteld.
Count down !
Minder dan 4 weken maar dat komt omdat de lease maatschappij er gewoon een boel heeft besteld.
Count down !
-
Thelosen
- Vaste klant
- km-stand: 23000
- Lifetime: 24
Dan heeft het bij mij iets langer geduurd.....rjvanh schreef:12 april besteld. Vandaag gebeld door garage. Maandag a.s. staat ie klaar![]()
Count down !
Eind september besteld, levering op 10 mei.
-
Adriaan
- Newbie
Ik hoor net dat mijn op 23-12 bestelde Ampera op 11 mei geleverd wordt.
-
Piosik
- Newbie
Begin januari Ampera bestel met standaard uitvoering (volgens dealer). Hierdoor zou levering in week 11 zijn. Tot op vandaag al 4 nieuwe leverdata gehad, en nog steeds niets. Dit is wat mij betreft een reden nu reeds met tegenzin de auto tegemoet te zien en hem bij anderen af te raden. Balen zeg en niet normaal dat men zich dit kan veroorloven bij Opel.