Mijn vrouw heeft een Prius. Die moest afgelopen dinsdag naar de garage vanwege een terugroepactie. Zit je niet op te wachten als klant, maar aangezien het om een foutje in het remsysteem ging, is negeren natuurlijk geen optie.
Het zou een flinke ingreep zijn, dus de auto moest er om 10:00 uur zijn. 'We bellen zodra hij klaar is', kregen we te horen.
Om 16:30 (!!!) kwam er een telefoontje, maar de auto bleek allerminst klaar. 'We hebben hem nog een dag nodig, want een noodzakelijk onderdeel is niet op tijd binnengekomen.'
We geloofden onze oren niet. Zoiets weet je de dag ervoor al en dan laat je de klant niet komen. Of je weet het 's ochtends vroeg. Maar niet om half vier 's middags!
Nu moest mijn vrouw vervangend vervoer regelen.
Bij Toyota Goosen & Polderman kon er geen excuus af. Men beriep zich op overmacht.
Onmacht lijkt me een beter woord voor de manier waarop men daar de planning doet.
Slechte beurt Toyota Goosen & Polderman
- Jan van Die
- Vaste klant
- km-stand: 56787
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera
Slechte beurt Toyota Goosen & Polderman
Zzzoemm...
- Unit106
- Moderator
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Slechte beurt Toyota Goosen & Polderman
Als ex-Prius rijder ken ik ze. Kan je van harte de Toyota dealer in Maassluis aanraden, Toyota Beukers. Ben eerst ook jaren bij Goosen geweest. In Maassluis weten ze wel wat service is. Als ik mn auto kwam brengen werd ik meteen door een medewerker thuis gebracht en in de middag werd ik netjes gebeld en vervolgens thuis weer opgehaald! En een keer tussendoor een kapotte lamp. Kreeg een nieuwe reserve lamp zo mee. Top dealer ... 
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
- Jan van Die
- Vaste klant
- km-stand: 56787
- Lifetime: 4
- Auto: Ampera
Re: Slechte beurt Toyota Goosen & Polderman
Dank voor de tip, maar iets te ver uit de buurt. Iemand een tip in de regio Zoetermeer?
Zzzoemm...