mijn naam is Stan en ik ben aant overwegen om een Ampera aan te gaan schaffen.
Wil dus heel dit forum uitkammen om te kijken welke voordelen en nadelen eraan kleven
Het aantal kilometers zullen rond de 15.000 p/j zijn.
Maar ik wil weten hoe tevreden men over deze Hybrides is.
Dus is alle informatie welkom.
Ik ga overigens binnen 2 weken een proefrit maken.........
Wordt een zakelijke koop
Welkom Stan en 'sterkte' met het lezen van allerlei commentaren, opmerkingen en tips. Mijn algemene indruk is dat de tevredenheid over de Ampera/Volt over het algemeen groot is. Er zijn echter wel een aantal verbeterpunten te noteren, waarvan de navigatie die als optie wordt meegeleverd wel de belangrijkste is. Je bent beter uit met een losse TomTom die je gemakkelijk kunt plaatsen op het vakje midden op het dashboard. Onder het klepje vind je een mooi aansluitpunt voor de voeding.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Vandaag gereden in een Ampera en ik moet zeggen..............ik ben meer dan aangenaam verrast!!!!!!!!!!!
Een heerlijke auto met veel trekkracht en een heerlijk "rijgevoel".
Nu zit ik me af te vragen of ik een Ampera of een Volt zou nemen.
Ik las ergens dat de Volt met € 10.000,= korting geleverd zou worden.
Maar dan praat je over de LT.
De LTZ was dan weer, als je de kleur meetelt, slechts € 1300,= goedkoper.
Wat is wijsheid..............
Ga sowieso eerst met m'n accountant om tafel zitten.......en dat pas begin oktober.
We zullen zien hoe het gaat lopen.
maar aan de Ampera zal het zeer zeker niet liggen, die heeft me overtuigd!!!!!!!!
Klopt. De volt kan je met max 14K of 15K korting krijgen. Heb er zelf net een gekocht, wordt hopelijk deze week geleverd.
Beetje onderhandelen moet je dan wel, want standaard korting is ongeveer 10.000 EUR. De auto moet wel uiterlijk 31 augustus gekocht zijn (of zelfs tenaam gesteld).
Dat kunnen een paar duren maanden zijn..
Moet er volgens mijn accountant toch aan geloven.
Moet een Ampera gaan kopen............en nu met The Big Event ook nog € 2000,= extra inruilkorting?
Je krijgt, als ondernemer, bijna geld bij als je 'm koopt!!!
Kleur Silver Topas denk ik........
Nog ff paar nachtjes over slapen